فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم روشنایی های شهر City Lights 1931

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود دوبله فارسی فیلم کمدی «روشنایی های شهر» با کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم روشنایی های شهر City Lights 1931
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم روشنایی های شهر City Lights 1931

 

اطلاعات فیلم روشنایی های شهر

نام فیلم: City Lights
کارگردان: چارلی چاپلین – Charles Chaplin
امتیاز: IMDb 8.5/10
ژانر: کلاسیک، کمدی، درام، عاشقانه
تاریخ انتشار: 1931
کشور سازنده: آمریکا
زبان: فارسی – انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 87 دقیقه
توضیحات: این فیلم زیبا جز 250 فیلم برتر جهان است.

 

خلاصه داستان فیلم عاشقانه روشنایی های شهر

  • موضوع این فیلم در مورد چارلی است که با دختر گلفروش نابینایی آشنا می شود. او از آن دختر یک گل می خرد و عاشقش می شود. چارلی در همان شب، یک پولدار مست را که تصمیم به خودکشی دارد را نجات می دهد و آن مرد با او دوست می شود. چارلی تصمیم دارد که هزینه بهبود چشمان دختر را به دست آورد، به خاطر همین از آن مرد ثروتمند پول می گیرد. سپس او رفتگر می شود تا بتواند پول بیشتری برای عمل چشمان آن دختر به دست آورد ولی چون دیر سر کار حاضر می‌گردد از آنجا اخراج می‌شود و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی عاشقانه را به صورت دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام City Lights

  • روشنایی‌ های شهر (انگلیسی City Lights) اسم فیلمی در سبک درام، کمدی، کلاسیک و عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی چارلی چاپلین (Charles Chaplin) است که در تاریخ 30 ژانویه 1931 میلادی اکران شد. هزینه ساخت این فیلم احساسی (1٬500٬000) میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ( 5٬019٬181) میلیون دلاری رسیده است.
  • این فیلم از احساسی ترین فیلمهای چارلی چاپلین دانسته شده که از نگاه بنیاد فیلم آمریکا بهترین فیلم جهان در زمینه کمدی رمانتیک به حساب می آید. همچنین در لیست 100 فیلم به انتخاب بفا (بازبینی 2007) که توسط بنیاد فیلم آمریکا تنظیم شد، به عنوان دهمین فیلم تاریخ سینما انتخاب شده ‌است. روشنایی‌های شهر، به گفته بسیاری از منتقدین و مردم، بهترین فیلم چاپلین محسوب می‌شود.
  • ستارگان مشهور و مطرحی همچون چارلی چاپلین در نقش ولگرد کوچولو، ویرجینیا چریل در نقش دختر نابینا، فلورنس لی در نقش مادربزرگ او، هری مایرز در نقش میلیونر غیر عادی، ال ارنست گارسیا در نقش خدمتکار او، هانک مان در نقش مشت زن حرفه‌ای، رابرت پریش در نقش پسر روزنامه فروش، هنری برگمن در نقش شهردار و همسایه طبقه پایین دختر نابینا و آلبرت آستین در نقش رفتگر خیابان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 335 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 679 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.3 گیگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم کلاسیک روشنایی های شهر

 

تریلر فیلم طنز City Lights

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا