فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی شکست‌ناپذیر Unbroken 2014

4.9/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم «شکست‌ناپذیر» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی شکست‌ناپذیر Unbroken 2014
دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی شکست‌ناپذیر Unbroken 2014

 

اطلاعات فیلم خارجی شکست‌ناپذیر 

نام فیلم: Unbroken
کارگردان: آنجلینا جولی – Angelina Jolie 
امتیاز: IMDb 7.2/10
ژانر: درام | ورزشی | زندگینامه | جنگی
تاریخ انتشار: 2014
کشور سازنده: آمریکا
زبان: اصلی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 137 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد دریافت 3 جایزه اسکار (کاندیدای اسکار بهترین فیلمبرداری، کاندیدای اسکار بهترین صداگذاری و کاندیدای اسکار بهترین تدوین صدا) را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم درام شکست‌ناپذیر 

  • موضوع این فیلم درباره زندگی پسر 19 ساله ای به اسم لوییس زامپرینی است که در سال 1936 در المپیک دو و میدانی برلین شرکت کرد و مقام اول را بدست آورد. سپس در طی جنگ جهانی دوم به نیروی هوایی آمریکا محلق شد تا بتواند برای کشورش بجنگد ولی هواپیمایی او پس از اصابت بمب توسط ارتش ژاپن سقوط می کند و در بیابان سرگردان می شود و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام ورزشی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم جنایی Unbroken 

  • شکست‌ناپذیر (به انگلیسی: Unbroken) اسم فیلمی در سبک درام، ورزشی، زندگینامه و جنگی به کارگردانی و تهیه کنندگی آنجلینا جولی (Angelina Jolie) است که توسط کمپانی یونیورسال استودیوز (Universal Pictures) در تاریخ های 17 نوامبر 2014 در افتتاحیه سیدنی و 25 دسامبر 2014 در آمریکا منتشر شد. این فیلم بر پایه رمان ناگسستنی اثر لورا هیلن برند (Laura Helen Brand) برگرفته شده است. در سال 2010 لورا هیلن برند براساس سرگذشت زامپرینی کتابی پر فروش منتشر کرد. نسخه اولیه فیلمنامه را ریچارد لاگراونیز (Richard Lagroniz) نوشت و فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) هم به عنوان کاگردان انتخاب شد. اما کمپانی یونیورسال (Universal) از فیلمنامه راضی نبود و برای همین برادران کوئن (Coen brothers) را برای بازنویسی فیلمنامه استخدام کردند. با طولانی شدن روند بازنویسی فیلمنامه لارنس از پروژه کنار کشید و آنجلینا جولی جایگزین او شد. شکست‌ناپذیر با استقبال نسبتا خوب منتقدان مواجه شد و توانست نزدیک به 200 میلیون دلار در بازار جهانی فروش کند که با توجه به بودجه 65 میلیونی آن رقم قابل قبولی محسوب می‌شود. موسیقی متن این فیلم اثری از الکساندر دسپلا (Alexandre Desplat) است و راجر دیکینز (Roger Deakins) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون دامنل گلیسون (Domhnall Gleeson)، جک اوکانل (Jack OConnell)، گرت هدلند (Gareth Headland)، جردن اسمیت (Jordan Smith) و لوک تردئوی (Luke Trudeau) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720×265 HEVC با حجم 591 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.1 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.2 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 124 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم ورزشی شکست‌ناپذیر

 

تریلر فیلم جنگی Unbroken 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا