فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم غول بزرگ مهربان The BFG 2016

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم «غول بزرگ مهربان» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم غول بزرگ مهربان The BFG 2016
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم غول بزرگ مهربان The BFG 2016

 

اطلاعات فیلم خارجی غول بزرگ مهربان 

نام فیلم: The BFG
کارگردان: استیون اسپیلبرگ – Steven Spielberg 
امتیاز: IMDb 6.7/10
ژانر: فانتزی | خانوادگی | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 118 دقیقه
توضیحات: اولین نمایش فیلم در 14 مه 2016 میلادی در جشنواره فیلم کن 2016 بود و بعد در 1 ژوئیه 2016 در ایالات متحده آمریکا به نمایش درآمد.

 

خلاصه داستان فیلم غول بزرگ مهربان

  • موضوع این فیلم درباره دختر جوان یتیمی به اسم «سوفی» است که با غولی به اسم «BFG» آشنا میشود و پی میبرد که او بر خلاف ظاهر ترسناکش، بسیار دوست داشتنی است. و در سیر داستان دو غول بزرگتر که اسم آنها «بلادباتلر» و «فلش لامپ ایتر» است نقشه های شیطانی در سر دارند و به همین دلیل سوفی و BFG راهی لندن میشوند تا ملکه را از نقشه های شیطانی آن ها آگاه کنند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم فانتزی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم ماجراجویی The BFG 

  • غول بزرگ مهربان یا بی‌اف‌جی (به انگلیسی: The BFG) اسم فیلمی خیال‌پرداز در سبک فانتزی، خانوادگی و ماجراجویی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و نویسندگی ملیسا متیسن (Melissa Mattison) است که توسط کمپانی استودیو سینمایی والت دیزنی (Walt Disney Movie Studio) در تاریخ 1 ژوئیه 2016 میلادی در آمریکا منتشر شد. این فیلم براساس رمان غول بزرگ مهربان اثر رولد دال (Roald Dal) ساخته شده است و از مارس 2015 در جزایر فارو فیلمبرداری میشد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون مارک رایلنس (Mark Rylance)، روبی بارنهیل (Ruby Barnhill)، بیل هادر (Bill Hader)، پنه‌لوپه ویلتون (Penelope Wilton) و ربکا هال (Rebecca Hall) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم فانتزی 140 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 184 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جان ویلیامز (John Williams) است و یانوش کامینسکی (Janusz Kaminski) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 557 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.9 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 106 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی غول بزرگ مهربان

 

تریلر فیلم فانتزی The BFG

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا