فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم فهرست شیندلر Schindler’s List 1993

5/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم درام «فهرست شیندلر» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم فهرست شیندلر Schindler’s List 1993
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم فهرست شیندلر Schindler’s List 1993

 

اطلاعات فیلم خارجی فهرست شیندلر

نام فیلم: Schindler’s List
کارگردان: استیون اسپیلبرگ – Steven Spielberg 
امتیاز: IMDb 8.9/10
ژانر: درام | تاریخی | زندگینامه
تاریخ انتشار: 1993
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 195 دقیقه
توضیحات: این فیلم در فهرست برترین فیلمها حضور دارد و توانسته است یک موفقیت تجاری نیز با فروش 322 میلیون دلاری در ازای بودجه 22 میلیون دلاری، بدست آورد. فهرست شیندلر در 12 بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد و در 7 بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین موسیقی برنده شد. به‌ علاوه جوایز متعدد دیگری از جمله 7 جایزه بفتا و 3 جایزه گلدن گلوب را برده ‌است. بنیاد فیلم آمریکا فهرست شیندلر را در رتبه هشتم 100 فیلم برتر آمریکایی تمام دورانها قرار داده است. کتابخانه کنگره آمریکا در سال 2004 این فیلم را برای نگهداری در فهرست ملی ثبت فیلم انتخاب کرد.

 

خلاصه داستان فیلم فهرست شیندلر

  • موضوع این فیلم درباره یک صنعتگر به اسم «اسکار شیندلر» است که در طول جنگ جهانی دوم در لهستان، پس از مشاهده ی آزار و اذیت کارگران یهودی خود توسط نازی ها، به تدریج نگران نیروی کار خود شده و تلاش می کند تا از اعزام آنها به اردوگاههای کار اجباری جلوگیری کند و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام تاریخی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم زندگینامه Schindler’s List

  • فهرست شیندلر (به انگلیسی: Schindler’s List) اسم فیلمی در سبک زندگینامه، درام و تاریخی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و نویسندگی استیون زایلیان (Steven Zaillian) است که توسط کمپانی Universal Pictures منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون لیام نیسون (Liam Neeson)، رالف فینز (Ralph Fiennes)، بن کینگزلی (Ben Kingsley)، امبث داویتز (Ambet Davitz)، کارولین گودآل (Caroline Goodall)، جاناتان ساگال (Jonathan Sagal) و مارک ایوانیر (Mark Ivanir) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. این فیلم براساس کتابی به نویسندگی توماس کنلی (Thomas Conley) ساخته شده است. این فیلم برای نخستین بار در 30 نوامبر سال 1993 میلادی در واشنگتن رونمایی شد و در 15 دسامبر 1993 در آمریکا به اکران عمومی درآمد. فیلمبرداری اصلی بیش از 72 روز در سال 1993 در شهر کراکوف لهستان انجام شد. اسپیلبرگ با فیلمبرداری به صورت سیاه و سفید، فضای فیلم را به مستند نزدیک کرد. یانوش کامینسکی (Janusz Kamiński)، فیلمبردار این اثر، تلاش کرد تا در فیلم حس بی ‌زمانی در داستان را ایجاد کند. جان ویلیامز (John Williams) موسیقی این فیلم را نوشت و ویالونیست اسرائیلی، ایتساک پرلمان (Itzhak Perlman)، تم اصلی را اجرا کرد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 1.2 گیگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.7 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 3.2 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 4.5 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی فهرست شیندلر

 

تریلر فیلم تاریخی Schindler’s List

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا