فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم کمدی نقش دوم Second Act 2019

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «نقش دوم» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم کمدی نقش دوم Second Act 2019
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم کمدی نقش دوم Second Act 2019

 

اطلاعات فیلم خارجی نقش دوم

نام فیلم: Second Act
کارگردان: پیتر سگال – Peter Segal 
امتیاز: IMDb 5.8/10
ژانر: درام | کمدی | رمانتیک
تاریخ انتشار: 2019
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 93 دقیقه
توضیحات: این فیلم در جشنواره Imagen Foundation Awards 2019 کاندیدای جایزه بهترین بازیگر (جنیفر لوپز) و همچنین در جشنواره ReFrame 2019 برنده یک جایزه شد.

 

خلاصه داستان فیلم نقش دوم

  • موضوع این فیلم درباره زنی به اسم «مایا وارگاس» است که دهه چهارم زندگی خود را سپری میکند و به مدت پانزده سال، در زمینه ارائه خدمات به مشتریان فعالیت کرده ‌است. او به کمک یکی از دوستانش، رزومه‌ای تقلبی را برای خود آماده می کند و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام  Second Act

  • نقش دوم یا کار دوم یا عملکرد دوم (به انگلیسی: Second Act) که با اسم ملکه منهتن (به انگلیسی: Manhattan Queen) نیز شناخته می شود، اسم فیلمی در سبک کمدی، رمانتیک و درام به کارگردانی پیتر سگال (Peter Segal)، تهیه کنندگی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، بنی مدینا (Benny Medina) و نویسندگی جاستین زاکام (Justin Zakam) و الینه گلداسمیت توماس (Elena Goldsmith Thomas) است که توسط کمپانی STX Films در تاریخ 21 دسامبر 2019 میلادی در آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens)، لیه رمینی (Leah Remini)، تریت ویلیامز (Treat Williams)، میلو ونتیمیگلیا (Milo Ventimiglia)، آنالی اشفرد (Analy Ashford)، چارلین وای (Charlene W)، اَلِن اِیسِنبِرگ (Allen Eisenberg)، فردی استروما (Freddie Stroma)، دیو فولی (Dave Foley)، لری میلر (Larry Miller)، دن بوکاتینسکی (Dan Bukatinsky) و دالتون هرود (Dalton Herod) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم درام 16 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 73 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از مایکل اندروز (Michael Andrews) است و اولی اشتایگر (Ueli Steiger) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 371 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 729 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.4 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی نقش دوم

 

تریلر فیلم رمانتیک Second Act

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا