فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دوبله فارسی فیلم ۲۰۱۱ Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2

5/5 - (7 امتیاز)

 دانلود فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم» با لینک مستقیم 

دوبله فارسی فیلم 2011 Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2
دوبله فارسی فیلم 2011 Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2

 

اطلاعات فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم

نام فیلم: Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2
کارگردان: دیوید یتس – David Yates
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: خانوادگی، ماجراجویی، فانتزی، رازآلود، علمی تخیلی، هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2011
کشور سازنده: آمریکا
زبان: فارسی – انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 153 دقیقه
توضیحات: این فیلم جزء 250 فیلم برتر IMDB با رتبه 218، کاندیدای دریافت 3 جایزه اسکار، کاندیدای اسکار بهترین جلوه های ویژه و کاندیدای اسکار بهترین طراحی هنری را به خود اختصاص داده است. تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

 

خلاصه داستان فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم

  • موضوع این فیلم درباره هری پاتر است که تصمیم دارد با رون و هرمیون هورکراکس غول پیکر و عظیم را که یکی از ارباب تاریکی است، از بین ببرند تا بتوانند یکی از دشمنان قوی و سرسخت خود را نابود کنند. زیرا که این اشخاص عمر طولانی دارند، به خاطر همین می توانند در آینده مشکلات زیادی برای هری پاتر درست کنند.  در این میان با آشکار شدن یادگاران مرگ، لرد ولدموت و همراهانش از هدفی که هری و دوستانش در فکر خود دارند، اطلاع می یابد و همین امر باعث می شود نبردی بزرگ بین هری و ولدموت به وجود آید و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم خانوادگی و علمی تخیلی را به صورت دوبله فارسی به همراه زیرنویس چسبیده با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2

  • هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم (به انگلیسی Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2) اسم فیلمی در سبک فانتزی، رازآلود، خانوادگی، ماجراجویی و علم تخیلی به کارگردانی دیوید یتس (David Yates)، نویسندگی استیو کلاوز (Steve Claus) و تهیه‌کنندگی دیوید هیمن (David Heiman) و دیوید بارون (David Baron) است.
  • این فیلم هشتمین و آخرین فیلم از سری فیلمهای هری پاتر است که مانند دیگر فیلمها از روی کتاب معروف هری پاتر نوشته جی کی رولینگ (J. K. Rowling) تهیه شده است. هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم با استقبال بسیار بالای منتقدان و تماشاگران همراه بود، این فیلم از نظر منتقدان سایت متاکریتک و راتن تومیتوز جزو 10 فیلم برتر سال 2011 می‌باشد. این فیلم با فروش بیش از 1.3 میلیارد دلار، هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.
  • ستارگان محبوب و مشهوری همچون دانیل رادکلیف (Daniel Radcliffe)، روپرت گرینت (Rupert Grint)، اما واتسون (Emma Watson)، الن ریکمن (Alan Rickman)، هلنا بونهم کارتر (Helena Bonham Carter)، رالف فاینز (Ralph Fiennes)، جولی والترز (Julie Walters)، دیوید تئولیس (David Thewlis)، مگی اسمیت (Maggie Smith)، گری اولدمن (Gary Oldman)، جیسون آیزاک (Jason Isaacs)، جان هورت (John Hurt)، مایکل گمبون (Michael Gambon)، وارویک دیویس (Warwick Davis) و رابی کلترانی (Robbie Coltrane) در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

گویندگان دوبلاژ فارسی فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم

  • سعید شیخ زاده، امیر محمد صمصامی، مریم شیرزاد، حسین عرفانی، چنگیز جلیلوند، منوچهر اسماعیلی، محمد عبادی و …

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 575 مگابایت)

(دانلود نسخه 720 با حجم 1.1 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.1 گیگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم

 

تریلر فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا