فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دوبله فارسی فیلم ۲۰۱۶ Batman v Superman: Dawn of Justice

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم اکشن «بتمن علیه سوپرمن» با کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم 2016 Batman v Superman: Dawn of Justice
دوبله فارسی فیلم 2016 Batman v Superman: Dawn of Justice

 

اطلاعات فیلم خارجی بتمن علیه سوپرمن

نام فیلم: Batman v Superman: Dawn of Justice
کارگردان: زک اسنایدر – Zack Snyder 
امتیاز: IMDb 6.7/10
ژانر: اکشن | فانتزی | ماجراجویی | مهیج | علمی تخیلی
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 183 دقیقه
توضیحات: این فیلم با واکنش منفی اغلب منتقدان همراه بود که در سال 2017 میلادی در سی و هفتمین دوره جوایز تمشک طلایی، برنده 4 جایزه شد و در چند رشته دیگر هم جزو نامزدها بود.

 

خلاصه داستان فیلم بتمن علیه سوپرمن 

  • موضوع این فیلم درباره «بتمن» است که از عملکرد ابرقهرمان خدا مانند، سوپرمن می ترسد و خود را تبدیل به ناجی جدید شهر گاتهام می کند. زمانی که بتمن و سوپرمن در جنگ با یکدیگر به سر میبرند، تهدیدی تازه نسل بشر را در خطر بزرگتری از آنچه با آن روبرو بودند قرار می دهد و اما ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice 

  • بتمن علیه سوپرمن (به انگلیسی: Batman v Superman: Dawn of Justice) اسم فیلمی ابرقهرمانی در سبک اکشن، مهیج، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) و تهیه کنندگی چارلز روون (Charles Roven) و دبورا اسنایدر (Deborah Snyder) است که توسط کمپانی وارنر برادرز (Warner Bros) در تاریخ 25 مارس 2016 در آمریکا به صورت دو بعدی، سه‌ بعدی و سه‌ بعدی آی‌ مکس اکران شد. فیلمنامه این فیلم توسط کریس تریو (Chris Terrio) و دیوید اس. گویر (David S. Goyer) نگاشته و براساس شخصیت ‌های سوپرمن و بتمن از شرکت دی ‌سی کامیکس ساخته شده ‌است. این فیلم دنبالهٔ مرد پولادین و دومین بخش در مجموعه فیلمهای دنیای سینمایی دی‌ سی کامیکس به‌ حساب می آید. ستارگان و مشهور و مطرحی همچون بن افلک (Ben Affleck)، هنری کویل (Henry Cavill)، ایمی آدامز (Amy Adams)، گل گدوت (Gal Gadot)، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، داین لین (Diane Lane)، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و هالی هانتر (Holly Hunter) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. هزینه ساخت این فیلم اکشن 250 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 874 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از هانس زیمر (Hans Zimmer) و جانکی ایکس ال (Junkie XL) است و لری فانگ (Larry Fong) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

توجه: در دوبله اول (قرار گرفته در فیلم) سعید مظفری و در صوت دوم (صوت جداگانه) افشین ذینوری گوینده نقش سوپرمن می باشد و سایر دوبلورها مشترک است. گویندگان دوبله سوم هم کاملاً متفاوت است.

 

(نسخه دوبله فارسی)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 997 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله اول با حجم 165 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله دوم با حجم 165 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله سوم با حجم 165 مگابایت)

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.6 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.9 گیگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی بتمن علیه سوپرمن

 

تریلر فیلم اکشن Batman v Superman: Dawn of Justice

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا