فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم خشم اژدها با بازی بروسلی Fist Of Fury 1972

5/5 - (4 امتیاز)

فیلم «خشم اژدها Fist Of Fury 1972» دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی فیلم خشم اژدها با بازی بروسلی Fist Of Fury 1972
دانلود دوبله فارسی فیلم خشم اژدها با بازی بروسلی Fist Of Fury 1972

 

اطلاعات فیلم خشم اژدها

نام فیلم: Fist Of Fury
کارگردان: لو وی – Lo Wei
امتیاز: IMDb 7.4/10
ژانر: رزمی، اکشن، درام، هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 1972
کشور سازنده: چین
زبان: چینی + انگلیسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 106 دقیقه
توضیحات: این فیلم با ستارگان معرفی همچون بروس لی (bruce lee)، نورا میائو (Nora Miao)، جیمز تین (James Tien)، رابرت بیکر و با موسیقی جوزف کو ساخته شده است.

 

خلاصه داستان فیلم خشم اژدها با بازی بروسلی

  • «چن چن» به دنبال مرگ مرموز استادش به چین باز می گردد. شانگهای در آشغال ژاپنی هاست و ورزشکاران رزمی ژاپنی قصد شکست کونگ فوکاران چینی را دارند. با کشته شدن استاد بزرگ کونگ فو کاران که راز ضربه ی نهایی را می دانست، بهترین شاگردش چن (بروسلی) پس از بازگشت قصد انتقام از عاملان قتل استاد را دارد، لذا برای انتقام خود را آماده می کند و با بهره گیری از تخصصش در هنرهای رزمی، در مورد مرگ استادش تحقیق می کند.

 

درباره فیلم Fist Of Fury 

  • این فیلم در ایران با نام خشم اژدها معروف است. در این فیلم جکی چاننقش کوچکی و البته تاثیرگذار دارد و حتی چهره اش دیده نمیشود در باقی صحنه ها نیز، به عنوان بدل سایر بازیگرها بدلکاری کرده است.

 

  • نقد اختصاصی :
    بروسلی؛ اسمی که در تمام نقاط جهان طنین انداز است و مهارت او در ورزش کونگ فو بینظیر و فوق العاده است. بروسلی در محله ی چینی های سانفرانسیسکوی کالیفرنیا به دنیا آمده و در 18 سالگی به دانشگاه رفته است.
  • درخشش بازی فوق العاده ای آن در سینما الگویی بسیار تاثیرگذار برای فیلم های رزمی و ارتقاع سطح فیلم های رزمی گردید است. بروسلی از 13 سالگی تحت تعلیم شخصی به نام «ایپ من» بوده است.
  • بروسلی پس از ورود به آمریکا آموزش هنر رزمی خود با نام جان فن کونگ‌فو را آغاز کرد. ایپ من استاد سبک وینگ چون بود اما بروسلی قرار گرفتن در یک سبک را اشتباه می دانست و معتقد بود که باید در زمان بهترین تکنیک و روش را برای مقابله و مبارزه استفاده کرد.
  • او به شدت و با علاقه به مطالعه انواع سبک های مبارزه می پرداخت و با تمام روشهای مبارزه ی شرقی و غربی آشنایی کامل داشت، بروسلی برای روش مبارزه ی خود سبک خاصی را دنبال می کرد او اسم این سبک را «جیت کان دو» نامگذاری کرد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 360p با حجم 221 مگابایت)

(دانلود نسخه 480p با حجم 326 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 595 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم خشم اژدها با کیفیت عالی

 

تریلر فیلم خشم اژدها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا