فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دوبله فارسی فیلم داستان پلیس Police Story: Lockdown 2013

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم «داستان پلیس» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دوبله فارسی فیلم داستان پلیس Police Story: Lockdown 2013
دوبله فارسی فیلم داستان پلیس Police Story: Lockdown 2013

 

اطلاعات فیلم هیجان انگیز داستان پلیس

نام فیلم: Police Story
کارگردان: دینگ شنگ – Ding Sheng
امتیاز: IMDb 6.1/10
ژانر: اکشن، جنایی، درام، هیجان انگیز، غم انگیز، رزمی
تاریخ انتشار: 2013
کشور سازنده: چین – هنگ کنگ
زبان: دوبله فارسی + ماندارین
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 110 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شده است امتیاز 6.1 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

 

خلاصه داستان فیلم غم انگیز داستان پلیس

  • موضوع این فیلم زمانی شروع می شود که مردم یک مکان تفریحی به گروگان گرفته می شوند و یک افسر پلیس به اسم زونگ وَن و دخترش در میان گروگان ها هستند. گروگان گیرها تصمیم دارند با این کار دوستشان را که چندین سال زندانی بوده است را آزاد کنند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن و مهیج را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Police Story

  • داستان پلیس (به انگلیسی Police Story) و (همچنین به عنوان داستان پلیس: قفل کردن نیز شناخته می‌شود) اسم فیلمی در سبک اکشن، جنایی، درام، هیجان انگیز، غم انگیز و رزمی به کارگردانی و نویسندگی دینگ شنگ (Ding Sheng) است که در تاریخ 24 دسامبر 2013 در چین و 16 ژانویه 2014 در هنگ کنگ منتشر شد. دینگ شنگ قبلا فیلم بزرگ سرباز کوچک را ساخته است. هزینه ساخت این فیلم اکشن 35 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 97 میلیون دلاری رسیده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون جکی چان (در نقش کارآگاه ژونگ ون)، لیو (در نقش وو جیانگ)، جینگ تیان (در نقش میائو میائو)، یین تائو (در نقش شبکه محلی)، لی یویوی (در نقش رئیس نیو)، یو رونگ گوانگ (در نقش کاپیتان وو)، ژانگ لی (در نقش Quanzi)، لیو پییکی (در نقش رئیس ژانگ)،وانگ ژیفی (در نقش افسر افسانه ای)، ژانگ Xiaoning (در نقش پدر وو)، ژا کای (معروف به هان Feixing) در نقش بن Ge، گالی نازا (در نقش شیائو وی)، وو یو (در نقش یو)، لیو هیلونگ (در نقش Pizhong) و دینگ شنگ (در نقش راننده کامیون) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

آموزش دو زبانه فیلم داستان پلیس

  • فایل فیلم رزمی داستان پلیس بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 889 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.7 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله بصورت جداگانه با حجم 102 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم داستان پلیس با بازی جکی جان

 

تریلر فیلم جنایی Police Story

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا