انیمیشنفیلم و سریال

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Oz the Great and Powerful 2013

4.7/5 - (43 امتیاز)

دانلود دوبله فارسی فیلم Oz The Great And Powerful 2013

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Oz the Great and Powerful 2013
دانلود دوبله فارسی انیمیشن Oz the Great and Powerful 2013

 

اطلاعات فیلم Oz the Great and Powerful 2013

نام فیلم: Oz the Great and Powerful
کارگردان: Sam Raimi
امتیاز: IMDb 6.4/10
ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی
تاریخ انتشار: 2013
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان:  130 دقیقه
توضیحات: ستارگان : James Franco, Michelle Williams, Rachel Weisz

 

خلاصه داستان فیلم اُز بزرگ و قدرتمند

در فیلم اُز بزرگ و قدرتمند اسکار زوروستر (جیمز فرانکو) یک تردست در کانزاس است. او می‌خواهد فردی بزرگ و قدرتمند باشد، برای همین لقب اُز بزرگ و قدرتمند را برای خود انتخاب کرده‌ است که از مخفف اسم او می‌باشد او همواره در تردستی هایش با مشکل رو به رو می‌شود و تماشاگرا پول خود را از او می خواهند و او مجبور به فرار می‌شود یک روز که در حال فرار با بالن خود بود، گرفتار طوفان عظیمی می‌شود. او وارد سرزمینی به نام اُز می‌شود و در آنجا با دختری به نام تئودورا (میلا کونیس) رو به رو می‌شود. و تئودرا به او می‌گوید در پیش‌بینی آمده که تردستی که نامش هم نام این سرزمین است اینجا را نجات داده و پادشاه آن می‌شود و اسکار به او قول می‌دهد تا اُز را در آینده ملکه این سرزمین کند. تئودرا او را با خود نزد خواهرش اوانورا (ریچل وایس) می‌برد، اوانورا به او می‌گوید تردست بدجنسی وجود دارد که باعث تباهی شده او پدر خودش را که قبلاً پادشاه اینجا بوده کشته و به اسکار می‌گوید تنها راه اینکه این سرزمین متحد شود کشتن جادوگر بدجنس است که گلیندا نام دارد.

او پس از پیمودن راهی طولانی همراه با یک عروسک چینی و یک میمون پرنده که همراهان او هستند به سرزمین جادوگر بدجنس می‌رسد اما او آنجا پس از ملاقات با گلیندا (میشل ویلیامز) متوجه می‌شود که جادوگر بدجنس او نیست، بلکه اوانورا می‌باشد گلیندا از اسکار (جیمز فرانکو) می‌خواهد تا به او کمک کند.

از طرفی اوانورا موفق می‌شود تا خواهرش تئودرا را علیه اسکار کند و به او یک سیب می‌دهد که باعث شرارت و بدجنسی تئودرا می‌شود. تئودرا سیب را می‌خورد و می‌فهمد جادوگر بدجنس خواهر خودش است نه گلیندا اما سیب اثر خود را می‌گذارد و او به فردی بدجنس با صورتی زشت تبدیل می‌شود. تئودورا (میلا کونیس) که حالا فردی شرور شده به نزد فرانک می‌رود و او واهالی شهر از وگلیندا را تهدید می‌کند.

اسکار که ترسیده می‌خواهد فرار کند اما گلیندا او را متقاعد به ماندن می‌کند و می‌گوید می‌دانم تو قدرت زیادی نداری و شیاد هستی ولی باعث امید می‌شوی فرانک با استفاده از کتاب ادیسون که همراه دارد حقه‌هایی پیاده می‌کند و تصمیم به حمله به اوانورا می‌گیرد اما در شهر زمرد او وانمود می‌کند می‌خواهد با بالن فرار کند اما در حین فرار تئودورا بالن او را با آتش می‌زند و همه فکر می‌کنند فرانک مرده اما او نمرده و با تولید یک دود غلیظ وانمود می‌کند روح او برگشته و می‌خواهد از دو خواهر بدجنس انتقام بگیرد و موفق می‌شود آن‌ها را فراری دهد و گیلیندا به تخت می‌نشیند.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1017 مگابایت)

(دانلود نسخه 360p با حجم 378 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین کارتون اُز بزرگ و قدرتمند

 

تریلر انیمیشن اُز بزرگ و قدرتمند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا