فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی بن هور Ben Hur 1959

4.9/5 - (9 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «بن هور» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی بن هور Ben Hur 1959
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی بن هور Ben Hur 1959

 

اطلاعات فیلم خارجی بن هور 

نام فیلم: Ben Hur
کارگردان: ویلیام وایلر – William Wyler 
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: درام | تاریخی | حماسی | اکشن | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 1959
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 3 ساعت و 20 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد دریافت 12 جایزه اسکار بود و در نهایت موفق به کسب 11 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد که این یک رکورد در دریافت جوایز اسکار تا سال 1997 برای این فیلم بود.

 

خلاصه داستان فیلم اکشن بن هور 

  • موضوع این فیلم درباره جوانی به اسم جودا بن‌ هور است که ناجوانمردانه به جرم سوءقصد به جان فرستاده سزار، توسط دوست رومی‌اش دستگیر و به بردگی و بندگی فرستاده می‌شود و دیگر اعضای خانواده‌اش هم به سیاه چال فرستاده می‌شوند. او پس از عبور از ماجراهای بسیار به وطن خود باز می‌گردد تا انتقام گیرد و خواهر و مادرش را آزاد کند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام تاریخی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید. 

 

درباره فیلم حماسی Ben Hur 

  • بن هور (به انگلیسی: Ben Hur) اسم فیلمی در سبک درام، تاریخی، حماسی، اکشن و ماجراجویی به کارگردانی ویلیام وایلر (William Wyler) و تهیه کنندگی سام زیمبالیست (Sam Zimbali) است که توسط کمپانی مترو گلدوین مایر و برادران وارنر در تاریخ 18 نوامبر 1959 میلادی در آمریکا منتشر شد. بن هور اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته لو والاس (Lou Wallace) است. این فیلم یکی از پرآوازه‌ترین و با شکوه‌ترین فیلمهای تاریخ سینما به شمار میرود. بن هور از جانب بنیاد فیلم آمریکا به عنوان دومین فیلم برتر ژانر حماسی تاریخ سینما معرفی شد. هزینه ساخت این فیلم درام حماسی 15 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 90 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از میکلوش روژا (Miklos Raja) است و رابرت ال. سرتیس (Robert L. Sartiso) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون چارلتون هستون (در نقش بن هور)، جک هاوکینز (در نقش کینتوس آریوس)، هایا هاراریت (در نقش اشتر)، استیون بوید (در نقش مسالا)، هیو گریفیث (در نقش شیخ ایلدریم)، کتی اودانل (در نقش تیرزا)، سام جافی (در نقش سیمونیدس)، فینالی کوری (در نقش بالتازار)، فرانگ ثرینگ (در نقش پنطیوس پیلاطس)، ترنس لنگدون (در نقش دروسوس)، جورج رالف (در نقش تیبریوس سزار)، آندره مورل (در نقش سکستوس) و لیانا دل بالتسو (در نقش یکی از میهمانان مجلس مهمانی) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 800 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.4 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم درام بن هور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا