فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم شامپانزه The Chimp 1932

4.6/5 - (8 امتیاز)

دانلود دوبله فارسی فیلم «شامپانزه» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم شامپانزه The Chimp 1932
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم شامپانزه The Chimp 1932

 

اطلاعات فیلم سینمایی شامپانزه

نام فیلم: The Chimp
کارگردان: جیمز پزوت – James Parrott
امتیاز: IMDb 7.1/10
ژانر: کوتاه، کمدی، کلاسیک، خانوادگی
تاریخ انتشار: 1932
کشور سازنده: آمریکا
زبان: فارسی – انگلیسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 25 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شده است امتیاز 7.1 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

 

خلاصه داستان فیلم کلاسیک شامپانزه

  • موضوع این فیلم در مورد سیرکی است که لورل و هاردی در آن مشغول به کار هستند. مالک سیرک به خاطر ورشکستگی به هر یک از کارکنان خود یکی از حیوانات سیرک را به عنوان دستمزد می دهد. در این میان سهم هاردی یک شامپانزه ماده و سهم لورل جعبه‌ای پر از کک می‌شود. مشکل اصلی اینجاست که آن ها جایی را برای زندگی ندارد و کسی هم به یک شامپانزه اتاق اجاره نمی‌دهد و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم کوتاه کمدی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم کوتاه The Chimp

  • شامپانزه (انگلیسی The Chimp) اسم فیلمی در سبک کوتاه، کمدی، کلاسیک و زوج هنری به کارگردانی جیمز پروت (James Parrott)، نویسندگی ام.اچ واکر (M. H. Walker) و تهیه کنندگی هال روچ (Hall Roach) است که توسط کمپانی مترو گلدوین مایر (Goldwyn Meyer Metro) در تاریخ 21 می 1932 میلادی در آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون استن لورل (Stan Laurel)، اولیور هاردی (Oliver Hardy)، ماروین هاتلی (Marvin Hutley) و بابی برنز (Bobby Burns) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

آموزش دو زبانه فیلم کلاسیک شامپانزه

  • فایل فیلم زیبای شامپانزه بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه DVDRip 720 با حجم 170 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا