فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی لینکلن Lincoln 2012

4.9/5 - (7 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «لینکلن» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی لینکلن Lincoln 2012
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی لینکلن Lincoln 2012

 

اطلاعات فیلم خارجی لینکلن

نام فیلم: Lincoln
کارگردان: استیون اسپیلبرگ – Steven Spielberg 
امتیاز: IMDb 7.4/10
ژانر: درام | تاریخی | زندگینامه | جنگی
تاریخ انتشار: 2012
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 150 دقیقه
توضیحات: این فیلم در جوایز اسکار 85ام فیلم لینکلن نامزد دریافت 12 جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بازیگر نقش اول مرد، نقش مکمل زن، نقش مکمل مرد شد و 2 اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردانی هنری را دریافت کرد.

 

خلاصه داستان فیلم درام لینکلن 

  • موضوع این فیلم درباره زندگینامه شانزدهمین رئیس‌ جمهور ایالات متحده آمریکا است که در آن زمان جنگ داخلی با خشونت هر چه تمام تر ادامه داشت و رئیس جمهور با مسائلی چون ادامه کشتار در میدانهای نبرد مخالف بود و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام تاریخی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم تاریخی Lincoln 

  • لینکلن (به انگلیسی: Lincoln) اسم فیلمی در سبک درام، تاریخی، جنگی و زندگینامه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است. فیلم لینکلن براساس قسمتی از کتاب تیم رقبا: نبوغ سیاسی آبراهام لینکلن نوشته دوریس کرنز گودوین (Doris Carnes Goodwin) ساخته شده ‌است. این فیلم بر 4 ماه پایانی زندگی لینکلن متمرکز است و تلاشهای او، برای به تصویب رساندن سیزدهمین اصلاحیهٔ قانون اساسی ایالات متحدهٔ آمریکا توسط مجلس نمایندگان را به تصویر می‌کشد. به دنبال این اصلاحیه برده‌داری در آمریکا ممنوع شد. این فیلم در 9 نوامبر 2012 در برخی شهرهای خاص به نمایش درآمد و در 16 نوامبر 2012 نمایش عمومی آن توسط کمپانی دریم ورکز (DreamWorks) در ایالات متحده آغاز شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون دانیل دی-لوئیس (Daniel Day-Lewis)، سالی فیلد (Sally Field)، تامی لی جونز ()، دیوید استرااتیرن (David Strathairn)، هال هالبروک (Hal Holbrook) و بیل کمپ (Bill Camp) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم درام تاریخی 65 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 235٬872٬490 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جان ویلیامز (John Williams) است و یانوش کامینسکی (Janusz Kamiński) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 623 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.2 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.4 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 136 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم جنگی لینکلن

 

تریلر فیلم زیبای Lincoln

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا