فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم متخصص The Mechanic 1972

4.7/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم «متخصص» با لینک مستقیم و کیفیت BluRay 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم متخصص The Mechanic 1972
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم متخصص The Mechanic 1972

 

اطلاعات فیلم خارجی متخصص

نام فیلم: The Mechanic
کارگردان: مایکل وینر – Michael Winner 
امتیاز: IMDb 7.0/10
ژانر: جنایی | اکشن | ماجراجویی | مهیج
تاریخ انتشار: 1972
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 100 دقیقه
توضیحات: این فیلم بخاطر سکانسهای ابتدایی ‌اش شهرت بسیار دارد. در 16 دقیقه ابتدایی فیلم هیچ دیالوگی وجود نداشته و آدم‌کش فیلم در حال آماده شدن برای کشتن شخصی می ‌شود.

 

خلاصه داستان فیلم اکشن متخصص

  • موضوع این فیلم درباره یک آدمکش حرفه ای به اسم «آرتور بیشاپ» است که تنها زندگی می کند و از طریق دریافت سفارش قتل، دستمزد بالایی دریافت می کند. شعار آرتور بیشاپ این است که هرگز برای خودت همدستی نگیر. یکی از سفارشات دریافتی او کشتن یکی از دوستان قدیمی و ثروتمند خود اوست، پس از کشتن این مورد، پسر مقتول که شیفته «بیشاپ» شده از او می خواهد تا به عنوان دستیار کمک حالش باشد ولی … هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن و جنایی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت BluRay از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم جنایی The Mechanic 

  • متخصص یا مکانیک (به انگلیسی: The Mechanic) اسم فیلمی در سبک اکشن، جنایی، مهیج و ماجراجویی به کارگردانی مایکل وینر (Michael Winner)، نویسندگی لوئیس جان کارلینو (Lewis John Carlino) و تهیه کنندگی رابرت چارتوف (Robert Chartoff) و ایروین وینکلر (Irwin Winkler) است که توسط کمپانی یونایتد آرتیستز (United Artists) در تاریخ 17 نوامبر 1972 میلادی در آمریکا اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون چارلز برانسون (Charles Bronson)، یان-مایکل وینسنت (Jan-Michael Vincent) و کینان وین (Keenan Wnn) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. هزینه ساخت این فیلم اکشن و جنایی 10 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 2.500.000 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جری فیلدینگ (Jerry Fielding) است و ریچارد اچ. کلین (Richard H. Kline) و رابرت پینتر (Robert Paynter) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 801 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.6 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 90 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی متخصص

 

تریلر فیلم مهیج The Mechanic 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا