فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی مولان Mulan 2020

5/5 - (5 امتیاز)

دانلود فیلم اکشن «مولان» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی مولان Mulan 2020
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی مولان Mulan 2020

 

اطلاعات فیلم خارجی مولان

نام فیلم: Mulan
کارگردان: نیکی کارو – Niki Caro 
امتیاز: IMDb 5.5/10
ژانر: درام | اکشن | ماجراجویی | خانوادگی | رزمی
تاریخ انتشار: 2020
کشور سازنده: هنگ کنگ
زبان: چینی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 116 دقیقه
توضیحات: این فیلم زمان اکران با اعتراض برخی به‌ خاطر حمایت لیو ییفئی (نقش اول) از پلیس هنگ ‌کنگ برای سرکوب معترضان دموکراسی‌ خواه در چین مواجه شد و خواستار تحریم فیلم در برخی از کشورهای آسیایی شدند. لیو ییفئی در هنگام اعتراضات سال 2019 – 2020 هنگ کنگ متنی از روزنامه دولتی خلق چین در شبکه اجتماعی ویبو قرار داد و گفت: «من از پلیس هنگ ‌کنگ حمایت میکنم. حال همه شما میتوانید به من حمله کنید. «حیف هنگ کنگ». مدتی بعد هشتگ «مولان را بایکوت کنید» در توییتر ترند شد. همچنین فعالان تایلندی و تایوانی هم به تحریم فیلم پیوستند.

 

خلاصه داستان فیلم درام مولان

  • موضوع این فیلم درباره یک دختر جوان چینی است که برای نجات پدرش، خود را تبدیل به یک رزمنده مرد میکند و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم خانوادگی Mulan

  • مولان (به انگلیسی: Mulan‎) اسم فیلمی در سبک اکشن، رزمی، درام، ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی نیکی کارو (Niki Caro) است که توسط استودیو سینمایی والت دیزنی (Walt Disney Studios Motion Pictures) منتشر شد. مولان براساس فیلم پویانمایی به همین اسم در سال 1998، که خود آن نیز برگرفته از افسانه‌ های فولکلور چینی «تصنیف مولان» ساخته شده ‌است. این فیلم محصول مشترک هنگ کنگ، آمریکا و کانادا است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون لیو ییفئی (Liu Yifei)، دانی ین (Donnie Yen)، جیسون اسکات لی (Jason Scott Lee)، یوسون آن (Yoson An)، گونگ لی (Gong Li) و جت لی (Jet Li) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمنامه این فیلم توسط ریک جافا (Rick Jaffa)، آماندا سیلور (Amanda Silver)، لورن هینک (Lauren Hink) و الیزابت مارتین (Elizabeth Martin) نگاشته شده است. اولین نمایش این فیلم در تاریخ 9 مارس 2020 در هالیوود بود. این فیلم که قرار بود بطور انتشار گسترده اکران شود، به دلیل دنیاگیری کرونا چندین بار به تعویق افتاد، اما در نهایت در تاریخ 4 سپتامبر 2020، در ایالات متحده آمریکا به نمایش درآمد. این فیلم بطور کلی با واکنشهای مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، که صحنه‌ های اکشن و عملکرد تیم بازیگری مورد تحسین قرار گرفت، اما منتقدان نسبت به فیلمنامه آن انتقاداتی داشتند. هزینه ساخت این فیلم رزمی 200 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 66 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از هری گرگسون-ویلیامز (Harry Gregson-Williams) است و مندی واکر (Mandy Walker) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 663 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.1 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.9 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 4.2 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم ماجراجویی مولان

 

تریلر فیلم رزمی Mulan

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا