فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم نقشه فرار Escape Plan 2013

4.5/5 - (8 امتیاز)

دانلود دوبله فارسی فیلم «نقشه فرار» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم نقشه فرار Escape Plan 2013
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم نقشه فرار Escape Plan 2013

 

اطلاعات فیلم نقشه فرار

نام فیلم: Escape Plan
کارگردان: میکل هوفسترم – Michael Hofsterm
امتیاز: IMDb 6.7/10
ژانر: اکشن، معمایی، هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2013
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی – فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 113 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شده است امتیاز 6.7 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

 

خلاصه داستان فیلم اکشن نقشه فرار

  • موضوع این فیلم درباره شخصی به اسم ری برسین است که متخصص پیدا کردن راههای فرار از زندان هاست. او در یکی از ماموریت های خود متوجه می شود که با نیت قبلی او را زندانی کرده اند و به او اجازه خارج شدن از زندان را نمی دهند، او تصمیم به فرار از زندان می گیرد در همین موقع با فردی به نام سوان روتمایز آشنا می شود و شروع به کشیدن نقشه برای فرار از زندان می کنند و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن و هیجان انگیز را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم هیجان انگیز Escape Plan 

  • نقشه فرار (انگلیسی Escape Plan) اسم فیلمی در سبک اکشن، معمایی و مهیج به کارگردانی میکل هوفسترم (Michael Hofsterm)، نویسندگی مایلز چاپمن (Miles Chapman) و تهیه‌کنندگی مارک کانتون (Mark Canton) است که در تاریخ 18 ژوئیه 2013 در آمریکا منتشر شد. این فیلم پیش از این با عنوان نقشه خروج یا گور شناخته می‌شد.
  • هزینه ساخت این فیلم اکشن 50.000.000 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 130.000.000 میلیون دلاری رسیده است.
  • ستارگان مشهور و مطرحی همچون سیلوستر استالونه در نقش ری برزیلین، آرنولد شوارتزینگر در نقش راتمایر / منهایم، وینی جونز در نقش درِیک (مأمور زندان)، وینسنت دن آفریو در نقش کلارک (شریک برزیلین)، امی رایان در نقش اَبیگیل راس (دوست و همکار برزیلین)، جیمز کاویزل در نقش هابز (رئیس زندان) و سام نیل در نقش دکتر زندان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

گویندگان دوبله فارسی فیلم زیبای نقشه فرار

  • منوچهر اسماعیلی (سیلوستر استالونه)، حسین عرفانی (آرنولد شوارتزنگر)، منوچهر والی زاده (جیم کاویزل / هابس)، خسرو شمشیرگران (سام نیل / دکتر)، امیر صالح کسروی (پنجاه سنت / هاش)، زهره شکوفنده (ابیگیل)، پرویز ربیعی (لستر)، ناصر احمدی (دریک)، مینا حبیلی (جسیکا)، آرزو روشناس (جولز)، سیامک اطلسی (جاوید / کانر)، ناصر خویشتندار، آیدین درویش زاده، علی اصغر رضایی نیک و محمد یار احمدی

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 971 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.9 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله فارسی با حجم 102 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم هیجان انگیز نقشه فرار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا