فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Ten Commandments 1956

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم سینمایی «ده فرمان» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Ten Commandments 1956
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Ten Commandments 1956

 

اطلاعات فیلم خارجی ده فرمان

نام فیلم: The Ten Commandments
کارگردان: سیسیل ب دومیل – Cecil B. DeMille  
امتیاز: IMDb 7.8/10
ژانر: درام | ماجراجویی | تاریخی | حماسی
تاریخ انتشار: 1956
کشور سازنده: آمریکا 
زبان: انگلیسی | فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 187دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده اسکار بهترین جلوه‌های ویژه برای جان فالتون، نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم، نامزد جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه (رنگی) برای هال پریرا، والتر تایلر و آلبرت نوزاکی، نامزد جایزه اسکار بهترین طراحی لباس (رنگی) برای ادیت هید، جان جنسن و رالف جستر و نامزد جایزه اسکار بهترین تدوین فیلم برای آن بوچنز شد.

 

خلاصه داستان فیلم حماسی ده فرمان

  • داستان این فیلم از تولد موسی و به آب انداختنش توسط خواهر و مادرش آغاز شده و با گذر از تقریباً تمامی وقایع مهم زندگی این پیامبر خدا به عبور دادن قوم یهود از رود اردن توسط ایشان و خداحافظیش از خانواده و عروجش به ملکوت اعلی می‌انجامد و اما … هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام حماسی را به صورت دوبله فارسی همراه زیرنویس چسبیده با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام The Ten Commandments 

  • ده فرمان (به انگلیسی: The Ten Commandments) اسم فیلمی در سبک درام، ماجراجویی، تاریخی و حماسی به کارگردانی سیسیل ب دومیل (Cecil B. DeMille)، محصول سال 1956 کمپانی آمریکایی پارامونت است که براساس زندگی حضرت موسی شکل گرفته است. این فیلم خیلی زود مورد توجه منتقدان و تماشاگران عام، نه تنها در ایالات متحده که در تمام نقاط جهان، قرار گرفت. چندی نگذشت که محبوبیتی بینظیر کسب کرد تا آنجا که هنوز هم براساس محاسبه تورم ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون چارلتون هستون (در نقش موسی)، یول برینر (در نقش فرعون رامسس دوم)، آن بکستر (در نقش نفرتی تی)، ادوارد جی. رابینسون (در نقش سامری)، ایوان دکارلو (در نقش صفورا، زن موسی و دختر شعیب)، دبرا پاجت (در نقش لیلیا)، جان درک (در نقش یوشع)، نینا فوچ (در نقش آسیه) و مارتا اسکات (در نقش یوکابه) به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در بخشهای متعددی نامزد جایزه اسکار شد و توانست جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه را به خاطر صحنه به‌ یادماندنی شکافتن دریا توسط موسی که از صحنه‌های حماسی تاریخ سینماست به خود اختصاص دهد. در سال 2008 بنیاد فیلم آمریکا این فیلم را به عنوان دهمین فیلم بزرگ ژانر حماسی در تاریخ سینما برگزید.

 

گویندگان دوبله فارسی فیلم زیبای ده فرمان

  • چنگیز جلیلوند، زنده یاد ژاله کاظمی، بدری نورالهی، زنده یاد آذر دانشی و …

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 1.0 گیگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.7 گیگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

(دانلود نسخه 1080p با حجم 3.3 گیگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم تاریخی ده فرمان

 

تریلر فیلم ماجراجویی The Ten Commandments

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا