فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Theory of Everything 2014

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم «نظریه همه چیز» با لینک مسقیم و کیفیت بلوری 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Theory of Everything 2014
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Theory of Everything 2014

 

اطلاعات فیلم خارجی نظریه همه چیز 

نام فیلم: The Theory of Everything
کارگردان: جیمز مارش – James Marsh 
امتیاز: IMDb 7.7/10
ژانر: عاشقانه | درام | زندگینامه
تاریخ انتشار: 2014
کشور سازنده: انگلستان
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 123 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، کاندیدای اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی، کاندیدای اسکار بهترین موسیقی متن، کاندیدای اسکار بهترین فیلم و کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم درام نظریه همه چیز  

  • موضوع این فیلم درباره زندگینامه یک دانشمند معروف، به اسم استیون هاوکینگ است. استیون دانشجوی فیزیک نجومی دانشگاه کمبریج یکی از با استعداد ترین افراد محسوب میشود. او قرار است دکترای خود را به موضوع زمان و سایه چاله ها اختصاص دهد. در همین میان او با دختری به اسم جین وایل آشنا می شود و بعد از مدت کوتاهی با او ازدواج می کند. استیون به بیماری صعب العلاجی مبتلا است که باعث می شود او توانایی ماهیچه های بدنش را به مرور از دست می دهد و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام عاشقانه را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Theory of Everything 

  • نظریه همه‌ چیز (به انگلیسی: The Theory of Everything‎) اسم فیلمی در سبک عاشقانه، درام و زندگینامه‌ به کارگردانی جیمز مارش (James Marsh) است که توسط کمپانی Focus Features در تاریخ 1 ژانویه 2015 میلادی در انگلستان منتشر شد. آنتونی مک‌کارتن (Anthony McCarten) فیلمنامه این فیلم را براساس سفر به بی‌نهایت: زندگی من با استیون نوشته جین وایلد هاوکینگ (Jane Wilde Hawking) نوشته ‌است. این فیلم در مراسم جایزه گلدن گلوب، نامزد دریافت 4 جایزه بود و از بین آنها جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم درام برای ردمِین و بهترین موسیقی متن را ازآن خود کرد. در مراسم بفتا هم نامزد دریافت 10 جایزه بود که 3 تا از آنها، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای ردمِین، بهترین فیلم بریتانیایی و بهترین فیلمنامه اقتباسی برای مک‌کارتن را کسب کرد. در جوایز اسکار هم نامزد دریافت 5 جایزه شد. هزینه ساخت این فیلم درام 15 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 123.7 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از یوهان یوهانسون (Jóhann Jóhannsson) است و بنویت دلهوم (Benoît Delhomme) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون اِدی رِدمِین (Eddie Redmayne) فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، چارلی کوکس (Charlie Cox)، امیلی واتسون (Emily Watson)، سایمن مک‌برنی (Simon McBurney)، دیوید تیولیس (David Tivlis) و انزو چیلنتی (Enzo Chilenti) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 510 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 990 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.9 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 112 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین دوبله فارسی فیلم عاشقانه نظریه همه‌ چیز

 

مشاهده آنلاین زبان اصلی با زیرنویس چسبیده فیلم نظریه همه‌ چیز

 

تریلر فیلم زیبای The Theory of Everything 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا