فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خانوادگی خرس The Bear 1988

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم درام «خرس» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خانوادگی خرس The Bear 1988
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خانوادگی خرس The Bear 1988

 

اطلاعات فیلم خارجی خرس

نام فیلم: The Bear
کارگردان: ژان-ژاک آنو – Jean-Jacques Annaud 
امتیاز: IMDb 7.7/10
ژانر: درام | ماجراجویی | خانوادگی
تاریخ انتشار: 1988
کشور سازنده: فرانسه
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 96 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد اسکار بهترین تدوین، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری (فیلیپ راسل) از جشنواره بفتا، نامزد دریافت جایزه سزار در بخشهای بهترین فیلمبرداری، بهترین فیلم، پوستر، صداگذاری و جایزه سزار بهترین کارگردانی در سال 1989 میلادی شد.

 

خلاصه داستان فیلم خرس

  • موضوع این فیلم درباره خرسی به اسم «کاب» است که پدر و مادر خود را از دست داده، او توسط خرسی بزرگ تحت سرپرستی قرار گرفته و با هم تلاش میکنند از شکارچیان دوری کنند ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم زیبای The Bear 

  • خرس (به انگلیسی: The Bear و به فرانسوی: L’Ours) اسم فیلمی در سبک درام، ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی ژان-ژاک آنو (Jean-Jacques Annaud) و تهیه کنندگی کلود بری (Claude Berri) است که توسط کمپانی ترایستار پیکچرز (TriStar Pictures) در تاریخ 19 اکتبر 1988 میلادی در فرانسه منتشر شد. فیلمنامه این فیلم توسط ژرار براش (Gérard Brach) براساس داستانی از جیمز الیور کروود (James Oliver Crowd) نگاشته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون چکی کاریو (Tchéky Karyo)، بارت خرس (Bart Bear) و یوک خرس (Youk Bear) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم با تکنیک 35 میلیمتری فیلمبرداری شده ولی برای نمایش زیباییهای تصاویر گرفته شده ژان ‌ژاک آنو نگارش نهایی فیلم را روی نوار 70 میلیمتری چاپ کرد و به نمایش درآورد. خرس گرچه فیلمی درباره حیوانات است و بسیاری از منتقدان آن را از بهترین کارهای این موضوع میدانند با اینحال این فیلم فقط مستندی درباره جانوران نیست که موضوعی کاملا داستانی دارد و جهت های دراماتیکش بسیار پر رنگ است. این فیلم سرشار از صحنه ‌های احساسی، زیبا و ملموس است. کارگردان در فیلم خرس لحظه ‌هایی را روی فیلم ثبت کرده و در برابر دیدگان تماشاگران آشکار کرده که آنان را به گریه و خنده می ‌اندازد، صحنه ‌هایی که با کنش و واکنش و کشش و تنش بسیار که تماشاگر خود را هماهنگ و همساز با طبیعت می ‌انگارد. این فیلم در گیشه سینماها به فروش 32 میلیون (فرانسه) و 100 میلیون (آمریکا) رسید.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 788 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.5 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 87 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی خرس

 

تریلر فیلم ماجراجویی The Bear 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا