فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Beauty and the Beast 2017

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم موزیکال «دیو و دلبر» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Beauty and the Beast 2017
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Beauty and the Beast 2017

 

اطلاعات فیلم خارجی دیو و دلبر 

نام فیلم: Beauty and the Beast
کارگردان: بیل کاندن – Bill Condon 
امتیاز: IMDb 7.2/10
ژانر: موزیکال | خانوادگی | فانتزی
تاریخ انتشار: 2017
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 129 دقیقه
توضیحات: دیو و دلبر دومین فیلم پر فروش سال 2017 میلادی به حساب می آید. همچنین این فیلم سیزدهمین فیلم پر فروش تاریخ سینماست.

 

خلاصه داستان فیلم دیو و دلبر

  • موضوع این فیلم درباره یک دختر زیبا و جوان به اسم «بل» است. یک دیو «بل» را در برابر آزادی پدرش در قلعه خودش زندانی میکند. «بل» با وجود ترس با کارکنان سحر شده قلعه دیو دوست میشود و یاد میگیرد که چگونه به قلب و روح انسانمندانه درون دیو پی ببرد. در همین حین یک شکارچی به اسم «گاستون» که میخواهد به هر قیمتی بل را بدست آورد سعی در نجات او از زندان دارد و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم رمانتیک را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم فانتزی Beauty and the Beast

  • دیو و دلبر (به انگلیسی: Beauty and the Beast‎) اسم فیلمی در سبک رمانتیک، فانتزی، خانوادگی و موزیکال به کارگردانی بیل کاندن (Bill Condon) و نویسندگی استیون شباسکی (Stephen Chbosky) و ایوان اسپیلیوتوپولوس (Ivan Spiliotopoulos) است که در سال 2017 میلادی منتشر شد. این فیلم نسخه بازسازی شده فیلم پویانمایی به همین اسم محصول سال 1991 میلادی است که خود آن نیز برگرفته از داستان متل دیو و دلبر به قلم نویسندگی فرانسوی ژون ماری لوپرنس د بومو (June Marie Luprence de Beaumont) است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون اما واتسون (Emma Watson)، دن استیونز (Dan Stevens)، لوک ایوانز (Luke Evans)، کوین کلاین (Kevin Kline)، جش گد (Josh Gad)، یوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، آدرا مک‌دانلد (Audra McDonald)، گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) و ایان مک‌کلن (Ian McKellen) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری این فیلم از 18 مه تا 21 اوت 2015 در ساری، انگلستان انجام شده ‌است. اولین نمایش دیو و دلبر در تاریخ 23 فوریه 2017 در لندن بود و سپس در 17 مارس 2017 در ایالات متحده آمریکا اکران شد. دیو و دلبر با بودجه‌ای 160 میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع در سراسر جهان بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون دلار فروش کرد. موسیقی متن این فیلم اثری از آلن منکن (Alan Menken) است و توبیاس ا. شلیسلر (Tobias A. Schliessler) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 594 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.0 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله موسسه با حجم 120 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی دیو و دلبر

 

تریلر فیلم خانوادگی Beauty and the Beast

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا