فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی The Emperor’s Club 2002

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم خارجی «باشگاه امپراطوری» با کیفیت DVDRip

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی The Emperor’s Club 2002
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی The Emperor’s Club 2002

 

اطلاعات فیلم باشگاه امپراطوری 

نام فیلم: The Emperor’s Club
کارگردان: مایکل هافمن – Michael Hoffman 
امتیاز: IMDb 6.9/10
ژانر: درام | کمدی | خانوادگی
تاریخ انتشار: 2002
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 110 دقیقه
توضیحات: این فیلم رتبه 125 در برترین فیلمهای سال 2002، رتبه 5180 در بیشترین تعداد رای دهنده، رتبه 9038 در برترین فیلمهای پرطرفدار و کاندید 2 جایزه شد.

 

خلاصه داستان فیلم باشگاه امپراطوری 

  • موضوع این فیلم درباره یک معلم آرمانگرا است که سعی دارد به هر قیمتی رفتار یک دانش آموز به اسم «سدجویک بل» را اصلاح کند و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت DVDRip از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Emperor’s Club 

  • باشگاه امپراتوری (به انگلیسی: The Emperor’s Club‎) اسم فیلمی در سبک کمدی، خانوادگی و درام به کارگردانی مایکل هافمن (Michael Hoffman) و تهیه کنندگی مارک آبراهام (Marc Abraham) است که توسط کمپانی یونیورسال استودیوز (Universal Studios) در تاریخ های 9 سپتامبر 2002 (TIFF) و 22 نوامبر 2002 میلادی در آمریکا اکران عمومی شد. فیلمنامه‌ این فیلم توسط نیل تالکین (Neil Tolkien) براساس رمان دزد کاخ اثر اتان کانین (Ethan Canine) نگاشته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون کوین کلاین (در نقش ویلیام هاندرت)، امبت دیویتس (در نقش الیزابت)، امیل هرش (در نقش سجویک بل)، جوئل گرچ (در نقش سجویک بزرگسال)، راب مورو (در نقش جیمز الربی)، ادوارد هرمن (در نقش وودبریج)، هریس یولین (در نقش سناتور هیرام بل)، پل دانو (در نقش مارتین بلایت) و استیون کالپ (در نقش مارتین بزرگسال) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم درام 12.5 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 17 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جیمز نیوتن هاوارد (James Newton Howard) است و لایوش کولتای (Lajos Koltai) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود با کیفیت DVDRip با حجم 666 مگابایت)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا