فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم اکشن Fantastic Four 2015

4.1/5 - (10 امتیاز)

دانلود فیلم «چهار شگفت‌انگیز» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم اکشن Fantastic Four 2015
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم اکشن Fantastic Four 2015

 

اطلاعات فیلم خارجی چهار شگفت‌انگیز 

نام فیلم: Fantastic Four
کارگردان: جاش ترانک – Josh Trank 
امتیاز: IMDb 4.3/10
ژانر: اکشن | علمی تخیلی | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 2015
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 110 دقیقه
توضیحات: این فیلم در سی‌ و ششمین دوره از جوایز سالانه تمشک طلایی برندهٔ 3 جایزه از جمله بدترین کارگردانی، بدترین فیلم دنباله ‌ای یا باز راه‌اندازی و بدترین فیلم (در کنار 50 طیف خاکستری) شد.

 

خلاصه داستان فیلم چهار شگفت‌انگیز  

  • موضوع این فیلم در مورد چهار جوان است که به جهانی خطرناک و متناوب سفر میکنند، جهانی که حالات بدنی آنها را به طور شوک دهنده‌ای تغییر میدهد. این تیم چهار نفره یاد میگیرند تا قدرتهای جدید خود را کنترل کنند و با همکاری یکدیگر جهان را از دست یک دوست سابق که تبدیل به دشمن شده است، نجات دهند و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم ماجراجویی The Fantastic Four 

  • چهار شگفت‌انگیز (به انگلیسی: The Fantastic Four) اسم فیلمی در سبک ماجراجویی، اکشن و علمی تخیلی به کارگردانی جاش ترانک (Josh Trank) است. این فیلم با اسم اولیه بازگشت چهار شگفت‌انگیز، یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی که با الهام از یکی از کتابهای مصور کمپانی مارول کامیکس (Marvel Comics) به همین اسم ساخته شده است. این سومین فیلم ساخته شده توسط استودیوی فاکس قرن بیستم (Twentieth Century Fox Studio) درباره این گروه ابرقهرمان است و به عنوان یک فیلم باز راه‌اندازی شده در سری چهار شگفت‌انگیز به شمار میرود که در تاریخ 7 اوت 2015 در آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون مایلز تلر (Miles Teller)، کیت مارا (Kate Mara)، مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan)، جیمی بل (Jamie Bell)، توبی کبل (Toby Kabel) و تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم اکشن 120 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 168 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از مارکو بلترامی (Marco Beltrami) و فیلیپ گلس (Philip Glass) است و  متیو جنسن (Matthew Jensen) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. 

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 513 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 816 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.8 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 90 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی چهار شگفت‌انگیز

 

تریلر فیلم علمی تخیلی The Fantastic Four

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا