فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنگی Fires on the Plain 1959

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم «آتش در دشت» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنگی Fires on the Plain 1959
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنگی Fires on the Plain 1959

 

اطلاعات فیلم خارجی آتش در دشت

نام فیلم: Fires on the Plain
کارگردان: کن ایچیکاوا – Kon Ichikawa 
امتیاز: IMDb 8.0/10
ژانر: جنگی | درام
تاریخ انتشار: 1959
کشور سازنده: ژاپن
زبان: ژاپنی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 104 دقیقه
توضیحات: فیلم آتش در دشت، تلاشهای یک سرباز ژاپنی را برای زنده ماندن در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم به تصویر میکشد. کن ایچیکاوا (Kon Ichikawa) توانسته ‌است موضوع اصلی فیلم را که تلاش برای زنده ‌ماندن و در عین حال عبور نکردن از قوانین اخلاقی است به خوبی به نمایش درآورد.

 

خلاصه داستان فیلم آتش در دشت

  • در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم، گروهی از سربازان ژاپنی توسط فرمانده خود رها شده و با مشکل گرسنگی و تشنگی روبرو میشوند و اما ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم جنگی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Fires on the Plain

  • آتش در دشت (به ژاپنی: 野火 Nobi و به انگلیسی: Fires on the Plain) اسم فیلمی در سبک جنگی و درام به کارگردانی کن ایچیکاوا (Kon Ichikawa)، نویسندگی ناتو وادا (NATO Wada) و تهیه کنندگی ماساییچی ناگاتا (Masaiichi Nagata) است که توسط کمپانی دایی فیلم (Uncle Movie) در تاریخ 3 نوامبر 1959 میلادی در ژاپن منتشر شد. فیلمنامه این فیلم از رمان آتش در دشت (1951) نوشته شوهه اوکا اقتباس شده‌ است. این فیلم در ابتدا به دلیل صحنه های خشونت ‌بار و غمناکش بازخوردهای ضد و نقیضی در میان منتقدین داشت اما امروزه آن را فیلمی خوب در ژانر خود میدانند. ستارگان مشهور و مطرحی همچون اجی فوناکوشی (Eiji Funakoshi)، اسامو تاکیزاوا (Osamu Takizawa)، مایکی کورتیس (Mikey Curtis)، مانتاری اوشیو (Mantarô Ushio)، یوشیهیرو هاماگوچی (Yoshihiro Hamaguchi) و آسائو سانو (Asao Sano) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. موسیقی متن این فیلم اثری از یاساشویی آکوتاگاوا (Yasashui Akutagawa) است و ایسسا کوبایاشی (Issa Kobayashi) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 472 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 847 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.6 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 96 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی آتش در دشت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا