فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی Kate and Leopold 2001

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود فیلم «کیت و لئوپولد» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی Kate and Leopold 2001
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی Kate and Leopold 2001

 

اطلاعات فیلم کیت و لئوپولد 

نام فیلم: Kate and Leopold
کارگردان: جیمز منگولد – James Mangold
امتیاز: IMDb 6.4/10
ژانر: 2001
تاریخ انتشار: کمدی | فانتزی | عاشقانه
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 118 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین موسیقی شد.

 

خلاصه داستان فیلم کیت و لئوپولد  

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم «کیت مکی» است که دغدغه ی موفقیت در کار چنان ذهنش را اشغال کرده که دیگر فرصتی برای عشق و عاطفه برایش نمانده است. عشق سابق او «استوارت» که دانشمندی نابغه است، پنجره ای را به زمان باز میکند و در نتیجه …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی فانتزی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم فانتزی Kate and Leopold

  • کیت و لئوپولد (به انگلیسی: Kate and Leopold) اسم فیلمی در سبک کمدی، فانتزی و عاشقانه به کارگردانی جیمز منگولد (James Mangold)، تهیه ‌کنندگی کتی کنراد (Katie Conrad) و نویسندگی استیون راجرز (Steven Rogers) است که توسط کمپانی میرامکس (Miramax) در تاریخ 25 دسامبر 2001 میلادی در کشور آمریکا اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون مگ رایان (Meg Ryan)، هیو جکمن (Hugh Jackman) , لیو شریبر (Liev Schreiber) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هیو جکمن (Hugh Jackman) برای ایفای این نقش نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شد. هزینه ساخت این فیلم درام فانتزی 48 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 76 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از رولف کنت (Rolf Kent) است و استوارت درایبرگ (Stuart Dreiberg) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

آموزش دو زبانه فیلم کیت و لئوپولد 

  • فایل فیلم زیبای کیت و لئوپولد بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 986 مگابایت)

(دانلود با کیفیت 1080p با حجم 1.9 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 111 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم کمدی کیت و لئوپولد

 

تریلر فیلم عاشقانه Kate and Leopold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا