فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنایی Michael Clayton 2007

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم «مایکل کلایتون» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنایی Michael Clayton 2007
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنایی Michael Clayton 2007

 

اطلاعات فیلم خارجی مایکل کلایتون

نام فیلم: Michael Clayton
کارگردان: تونی گیلروی – Tony Gilroy 
امتیاز: IMDb 7.3/10
ژانر: جنایی | درام | رازآلود | هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2007
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 120 دقیقه
توضیحات: این فیلم در هشتادومین مراسم اسکار: برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد، نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی و نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی فیلم شد و در شصت و پنجمین مراسم گلدن گلوب: نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول فیلم درام، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم مایکل کلایتون

  • موضوع این فیلم درباره وکیلی به اسم «مایکل کلایتون» است که از طرف یک شرکت مهم در نیویورک به عنوان وکیل استخدام میشود. او در طی یک ماجرا متوجه فعالیتهای دیگر شرکت می شود و درصدد سامان بخشیدن به اوضاع بر می آید …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم جنایی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Michael Clayton

  • مایکل کلایتون (به انگلیسی: Michael Clayton) اسم فیلمی در سبک جنایی، درام، رازآلود و هیجان انگیز به کارگردانی و نویسندگی تونی گیلروی (Tony Gilroy) است که توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در تاریخ 31 اوت 2007 میلادی در آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون جرج کلونی (George Clooney)، تام ویلکینسون (Tom Wilkinson)، تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton)، سیدنی پولاک (Sydney Pollack)، کن هاوارد (Ken Howard) و مریت ویور (Merritt Wever) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. در ابتدا پیشنهاد نقش اول به دنزل واشینگتن (Denzel Washington) داده شد اما او نپذیرفت، بعد از اکران فیلم، واشینگتن بابت نپذیرفتن نقش، اظهار پشیمانی کرد. هزینه ساخت این فیلم جنایی 25 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 93 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جیمز نیوتن هاوارد (James Newton Howard) است و رابرت السویت (Robert Elswit) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 425 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 859 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.7 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 108 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی مایکل کلایتون

 

تریلر فیلم رازآلود Michael Clayton

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا