فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان فیلم ترسناک پاکسازی The Purge 2013 BluRay

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «پاکسازی» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان فیلم ترسناک پاکسازی The Purge 2013 BluRay
دانلود رایگان فیلم ترسناک پاکسازی The Purge 2013 BluRay

 

اطلاعات فیلم خارجی پاکسازی

نام فیلم: The Purge
کارگردان: جیمز دموناکو – james demonaco 
امتیاز: IMDb 5.7/10
ژانر: ترسناک | هیجان انگیز | علمی تخیلی
تاریخ انتشار: 2013
کشور سازنده: آمریکا | فرانسه
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 85 دقیقه
توضیحات: این فیلم اولین قسمت از مجموعه فیلمهای پاکسازی به حساب می آید و در جشنواره‌ های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آن ها میتوان به نامزدی دریافت جایزه ساترن و کسب ۱ جایزه در جشنواره انجمن آهنگسازان و ناشران آمریکا اشاره کرد.

 

خلاصه داستان فیلم پاکسازی

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم «دجیمز ساندین» است که به خانه اش در حومه شهر لس آنجلس بر میگردد تا به همراه همسر و دو فرزندش، شب پاکسازی (جرم و جنایت به مدت 12 ساعت آزاد است) را در آنجا سپری کنند. جیمز فروشنده سیستمهای امنیتی است که مختص شب پاکسازی طراحی شده اند. او به خانواده اش اطمینان میدهد که سیستم شرکت او، آن ها را ایمن نگه میدارد و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم ترسناک را به صورت زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم با کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Purge

  • پاکسازی (به انگلیسی: The Purge) اسم فیلمی در سبک ترسناک، علمی تخیلی و هیجان انگیز به کارگردانی و نویسندگی جیمز دموناکو (james demonaco) است که توسط کمپانی یونیورسال استودیوز (Universal Pictures) در تاریخ های 2 مه 2013 (جشنواره فیلم استنلی) و 7 ژوئن 2013 (آمریکا) منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون ایثن هاک (ethan hawke)، لینا هیدی (lena headey)، مکس برکهولدر (max burkholder)، آدلاید کین (adelaide kane)، ادوین هاج (Edwin Hodge)، ریس ویکفیلد (Reese Wickfield)، تونی اولر (Tony Euler) و آریجا باریکیس (Arija Barikis) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این فیلم محصول مشترک کشور آمریکا و فرانسه است. هزینه ساخت این فیلم ترسناک 3 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 89 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از ناتان وایتهد (Nathan Whitehead) است و ژاک ژوفرت (Jacques Jouffret) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 374 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 675 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.4 گیگابایت)

 

تریلر فیلم هیجان انگیز The Purge

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا