فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان فیلم اکشن رستاخیز: نابودی Doom: Annihilation 2019

5/5 - (4 امتیاز)

دانلود فیلم «رستاخیز: نابودی» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان فیلم اکشن رستاخیز: نابودی Doom: Annihilation 2019
دانلود رایگان فیلم اکشن رستاخیز: نابودی Doom: Annihilation 2019

 

اطلاعات فیلم خارجی رستاخیز: نابودی

نام فیلم: Doom: Annihilation
کارگردان: تونی جیگلیو – Tony Giglio 
امتیاز: IMDb 4.0/10
ژانر: ترسناک | ماجراجویی | اکشن | علمی تخیلی
تاریخ انتشار: 2019
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 97 دقیقه
توضیحات: این فیلم یک باز راه ‌اندازی مبتنی بر مجموعه بازی رستاخیز ساخته ‌شده توسط کمپانی اید سافت ویر است و دومین فیلم لایو اکشن اقتباس‌ شده از این مجموعه بازی، پس از فیلم 2005 با بازی ورزش‌ کار معروف کشتی ‌کج، The Rock محسوب می ‌شود.

 

خلاصه داستان فیلم رستاخیز: نابودی

  • موضوع این فیلم درباره گروهی از تفنگداران فضایی است که به زودی یک تماس نگران ‌کننده از پایگاه فضایی مریخ دریافت می ‌کنند. طولی نمی‌ کشد که آن ها متوجه می ‌شوند این پایگاه توسط موجودات فضایی مورد حمله قرار گرفته و اگر اقدامی فوری برای مقابله با آن ها صورت نگیرد شاید سیاره زمین را به نابودی بکشانند و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم علمی تخیلی را به صورت زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم با کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم ماجراجویی Doom: Annihilation

  • رستاخیز: نابودی (به انگلیسی: Doom: Annihilation) اسم فیلمی در سبک ترسناک، ماجراجویی، علمی تخیلی و اکشن به کارگردانی و نویسندگی تونی جیگلیو (Tony Giglio) است که توسط کمپانی Universal Pictures و Home Entertainment در تاریخ 1 اکتبر 2019 میلادی در آمریکا اکران عمومی شد. این فیلم براساس مجموعه بازی‌ های ویدیویی رستاخیز ساخته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون ایمی منسن (Amy Manson)، دومینیک مافام (Dominic Mafham)، لوک آلن گیل (Luke Allen Gill)، جیمز وبر براون (James Weber Brown)، کلیتون آدامز (Clayton Adams)، نینا برگمن (Nina Bergman)، عامر چادها پاتل (Amer Chadeha Patel) و گوین بروکر (Gwyn Broker) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند. موسیقی متن این فیلم اثری از فردریک ویدمان (Frederick Widmann) است و الکساندر کروماف (Alexander Krumov) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 377 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 760 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.4 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی رستاخیز: نابودی

 

تریلر فیلم ترسناک Doom: Annihilation

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا