فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود فیلم سینمایی هتلی برای سگ‌ها Hotel for Dogs 2009

4.4/5 - (11 امتیاز)

دوبله فارسی فیلم «هتلی برای سگ‌ها» با لینک مستقیم 

دانلود فیلم سینمایی هتلی برای سگ‌ها Hotel for Dogs 2009
دانلود فیلم سینمایی هتلی برای سگ‌ها Hotel for Dogs 2009

 

اطلاعات فیلم خارجی هتلی برای سگ‌ها 

نام فیلم: Hotel for Dogs
کارگردان: تور فرویدنتال – Thor Freudenthal
امتیاز: IMDb 5.4/10
ژانر: خانوادگی، کمدی، درام
تاریخ انتشار: 2009
کشور سازنده: آمریکا – آلمان
زبان: انگلیسی + فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 100 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شده است امتیاز 5.4 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

 

خلاصه داستان فیلم خانوادگی هتلی برای سگ‌ها 

  • موضوع این فیلم درباره دو کودک به اسمهای اندی (اما رابرتز) و بروس (جک تی استین) است که به طور مخفیانه و در یک خانه قدیمی و متروکه اقدام به نگهداری از 9 سگ ولگرد می کنند، پس از مدتی و با کمک دو تا از دوستانشون این خانه متروکه به هتلی مجهز برای سگ ها تبدیل می شود و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Hotel for Dogs 

  • هتلی برای سگ‌ها (انگلیسی Hotel for Dogs) اسم فیلمی در سبک کمدی، درام و خانوادگی است که بر اساس کتابی به همین نام برای کودکان توسط لوئیس دانکن (Louis Duncan) نوشته شده است. کارگردانی این فیلم برعهده تور فرویدنتال (Thor Freudenthal) و تهیه‌کنندگی نیز به وسیله لورن شولر دونر (Lauren Schuler Donner) و جاناتان گوردون (Jonathan Gordon) صورت گرفته و در تاریخ 16‌ ژانویه 2009 میلادی منتشر شده است. هتلی برای سگ‌ها اولین فیلم متعلق به شبکه کابلی نیکلودئون (Nickelodeon cable) است که با همکاری و مشارکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و دریم ورکس (DreamWorks) تهیه و پخش شده است. هزینه ساخت این فیلم کمدی درام 75 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 117٬000٬198 میلیون دلاری رسیده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون اما رابرتز (Emma Roberts)، جیک تی. آستین (Jake T. Austin)، تروی جنتیله (Troy Gentile)، کیلا پرت (Kila Pert)، لیسا کودرو (Lisa Kudrow)، کوین دیلون (Kevin Delon)، دان چیدل (Dan Chidel)، جرمی هاوارد (Jeremy Howard)، جانی سیمونز (Johnny Simmons)، روبین لی (Rubin Lee)، یوت نیکول براون (Yutt Nicole Brown) و ماکسیمیلیانو هرناندز (Maximiliano Hernandez) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای هتلی برای سگ‌ها 

  • فایل فیلم هتلی برای سگ‌ها بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 802 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.6 گیگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم کمدی هتلی برای سگ‌ها 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا