فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود فیلم The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec 2010

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم «ماجراهای شگفت انگیز ادل بلانسک»

دانلود فیلم The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec 2010
دانلود فیلم The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec 2010

 

اطلاعات فیلم خارجی ماجراهای شگفت انگیز ادل بلانسک 

نام فیلم: The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec
کارگردان: لوک بسون – Luc Besson  
امتیاز: IMDb 6.3/10
ژانر: اکشن |‌ فانتزی | ماجراجویی | رازآلود
تاریخ انتشار: 2010
کشور سازنده: فرانسه
زبان: انگلیسی | فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 107 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شده است امتیاز 6.3 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

 

خلاصه داستان فیلم ماجراهای شگفت انگیز ادل بلانسک 

  • موضوع این فیلم درباره خواهر ادل بلان-سک است که در هنگام بازی تنیس آسیب می‌بیند و ادل خود را مقصر میداند. به خاطر همین به مصر سفر می‌کند تا با کمک گرفتن از مومیایی پزشک مخصوص فرعون، خواهرش را درمان کند و به زندگی عادی برگرداند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن فانتزی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec 

  • ماجراهای شگفت ‌انگیز ادل بلانسک (به فرانسوی: The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec) اسم فیلمی در سبک اکشن، فانتزی، ماجراجویی و رازآلود به کارگردانی لوک بسون (Luc Besson) و تهیه کنندگی ویرجینیا سیلا (Virginia Silla) است که توسط کمپانی اروپاکورپ (Europeakorp) در تاریخ های 9 آوریل 2010 جشنواره بین‌المللی فیلم فانتزی بروکسل و 14 آوریل 2010 میلادی در فرانسه منتشر شد. هزینه ساخت این فیلم اکشن 25٬000٬000 یورو بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 34٬051٬868 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از اریک سرا (Eric Sara) است و تیری آربوگاست (Thierry Arbogast) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون لوئیز بورگوئن (Louise Bourgoin)، متیو آمالریک (Mathieu Amalric)، فیلیپ نائون (Gilles Lellouche)، ژیل لولوش (Jill Loloush)، ژان-پل روو (Jean-Paul Rowe)، فردریک بل (Frederick Bell)، نیکولا ژیرو (Nicola Giro) و جکی نرسسیان (Jackie Nersesian) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای ماجراهای شگفت ‌انگیز ادل بلانسک 

  • فایل فیلم ماجراهای شگفت ‌انگیز ادل بلانسک بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 943 مگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 96 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی ماجراهای شگفت انگیز ادل بلانسک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا