فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود فیلم سینمایی The Hobbit: An Unexpected Journey 2012

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم «هابیت؛ سفری غیر منتظره»

دانلود فیلم سینمایی The Hobbit: An Unexpected Journey 2012
دانلود فیلم سینمایی The Hobbit: An Unexpected Journey 2012

 

اطلاعات فیلم خارجی هابیت؛ سفری غیر منتظره 

نام فیلم: The Hobbit: An Unexpected Journey
کارگردان: پیتر جکسون – Peter Jackson 
امتیاز: IMDb 7.9/10
ژانر: اکشن | علمی تخیلی | فانتزی | مهیج | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 2012
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 169 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد دریافت 3 جایزه اسکار از جمله: بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین چهره پردازی، بهترین طراحی صحنه و همچنین 3 نامزدی در بفتا از جمله: بهترین میکس صدا، بهترین چهره پردازی و بهترین جلوه‌های ویژه شد.

 

خلاصه داستان فیلم هابیت؛ سفری غیر منتظره  

  • موضوع این فیلم درباره یک هابیت کوچک به اسم بیلبو است که به خوشی و خرمی در سرزمین شایر، در حال گذران ایام می باشد. او در این مکان سبز و دوست داشتنی، زندگی آرامی دارد و به نظر میرسد که زندگی به کام باشد. اما وقتی که او با یک جادوگر به اسم گاندولف و سیزده کوتوله ملاقات میکند، مسیر زندگی راحتش دستخوش تغییراتی میشود و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن و مهیج را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Hobbit: An Unexpected Journey 

  • هابیت: یک سفر غیر منتظره (به انگلیسی: The Hobbit: An Unexpected Journey) اسم فیلمی در سبک اکشن، علمی تخیلی، فانتزی، مهیج و ماجراجویی به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی پیتر جکسون (Peter Jackson) است که توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در تاریخ 14 دسامبر 2012 میلادی در آمریکا منتشر شد. بخش نخست سه‌گانه فیلم سینمایی هابیت ساخته شده در سال 2012 است. این فیلم براساس کتابی با همین اسم اثر جی آر آر تالکین (J. R. R. Tolkien) در سال 1937 میلادی ساخته شده ‌است. سفری غیر منتظره فروش خیره‌ کننده‌ای داشت و توانست از قسمت نخست و دوم ارباب حلقه‌ ها نیز جلوتر برود. این فیلم نتوانست نظر منتقدین را جلب کند. ایرادی که به قسمت اول سه‌گانه هابیت وارد کردند، خسته‌ کننده بودن و نداشتن محتوای داستانی و بد بودن 3 بعدی آن و 48 فریم بودن آن بود.«هابیت: سفری غیر منتظره» توانست در سه رشته در آکادمی اسکار نامزد شود. هزینه ساخت این فیلم اکشن و مهیج 200 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 1.021 میلیارد دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از هاوارد شور (Howard Shore) است و اندرو لزنی (Andrew Lesnie) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون مارتین فریمن (Martin Freeman)، ایان مک کلن (Ian McKellen)، ریچارد آرمیتاژ (Richard Armitage)، اندی سرکیس (Andy Serkis) و ویلیام کیرچر (William Kircher) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 784 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.5 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.7 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله ی تلویزیون با حجم 167 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله فارسی آواژه با حجم 168 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی هابیت: یک سفر غیر منتظره 

 

تریلر فیلم The Hobbit: An Unexpected Journey 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا