فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم انتقام‌جویان The Avengers 2012

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم «انتقام‌جویان» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم انتقام‌جویان The Avengers 2012
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم انتقام‌جویان The Avengers 2012

 

اطلاعات فیلم خارجی انتقام‌جویان

نام فیلم: The Avengers
کارگردان: جاس ویدون – Joss Whedon 
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: اکشن | علمی تخیلی | ماجراجویی 
تاریخ انتشار: 2012
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 142 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین جلوه های ویژه را به خود اختصاص داد و از 250 فیلم برتر دنیا از نگاه IMDb در رتبه 217 قرار داد.

 

خلاصه داستان فیلم اکشن انتقام‌جویان  

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم نیک فیوری مدیر سازمان بین المللی S.H.I.E.L.D است که وظیفه این سازمان برقراری آرامش در جهان می باشد. زمانی که فیوری در می یابد که امنیت زمین توسط لوکی مورد تهدید قرار گرفته است، به کمک ابرقهرمانانی چون مرد آهنی، هالک شگفت انگیز، تور، کاپیتان آمریکا و بیوه‌ی سیاه با او مقابله می کنند، تا جهان را از فاجعه ای بزرگ نجات دهند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید. 

 

درباره فیلم علمی تخیلی The Avengers 

  • انتقام‌جویان (به انگلیسی: Marvel’s The Avengers) اسم فیلمی در سبک اکشن، ابرقهرمانانه، ماجراجویی و علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی جاس ویدون (Joss Whedon) است که توسط کمپانی مارول استودیوز (Marvel Studios) و والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) در سال 2012 ساخته شده‌ است. این فیلم بر اساس سری کتا‌بهای کامیک انتقام‌جویان بوده و ششمین کار مستقل استدیوی مارول می‌باشد. نمایش افتتاحیه انتقام‌جویان در 11 آوریل 2012 در سینمای ال کپتین هالیوود، کالیفرنیا برگزار شد و در هفته‌های اول نمایش، بسیاری از رکوردهای فروش گیشه را شکست. انتقام‌جویان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما است. دنبالهٔ این فیلم، انتقام‌جویان: عصر اولتران در 1 مه 2015 اکران شد. دو دنبالهٔ دیگر، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و انتقام جویان: پایان بازی به ترتیب در 4 مهٔ 2018 و 26 آوریل 2019 به نمایش درآمدند. انتقام جویان با فروش بیش از 1/5 میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم 2012، سومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و هشتمین فیلم پرفروش تمام ادوار تاریخ سینما تبدیل شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون کریس ایوانز (Chris Evans) رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، مارک رافالو (Mark Ruffalo)، کریس همسورف (Chris Hamsurf)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 710 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.3 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.3 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی انتقام‌جویان 

 

تریلر فیلم ماجراجویی The Avengers 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا