فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دوبله فارسی فیلم سینمایی Christmas with the Kranks 2004

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «کریسمس با خانواده کرنک» با کیفیت بلوری 

دوبله فارسی فیلم سینمایی Christmas with the Kranks 2004
دوبله فارسی فیلم سینمایی Christmas with the Kranks 2004

 

اطلاعات فیلم کریسمس با خانواده کرنک 

نام فیلم: Christmas with the Kranks
کارگردان: جون راث – Joe Roth 
امتیاز: IMDb 5.2/10
ژانر: کمدی، خانوادگی
تاریخ انتشار: 2004
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی + فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 99 دقیقه
توضیحات: این فیلم رتبه 35 در برترین فیلمهای سال 2004، رتبه 204 در فیلمهای برتر IMDB ژانر خانوادگی، رتبه 2754 در برترین فیلمهای پرطرفدار، رتبه 3567 در بیشترین تعداد رای دهنده، برنده 1 جایزه و کاندید 2 جایزه را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم کمدی کریسمس با خانواده کرنک  

  • موضوع این فیلم درباره دختری که به دور از پدر و مادر خود زندگی می کند او تصمیم می گیرد که برای کریسمس در کنار خوانواده اش باشد و اما … هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی خانوادگی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم خانوادگی Christmas with the Kranks 

  • کریسمس با خانواده کرنک (انگلیسی Christmas with the Kranks) اسم فیلمی در سبک کمدی و خانوادگی به کارگردانی جون راث (Joe Roth) است که توسط کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) در تاریخ 24 نوامبر 2004 میلادی در کشور آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون تیم آلن (Tim Allen)، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)، دن اکروید (Dan Aykroyd)، الیزابت فرنز (Elizabeth Franz) و ام امت والش (Umm Umm Walsh) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این فیلم با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته و فروش 96.6 میلیون دلاری داشته‌ است.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای کریسمس با خانواده کرنک 

  • فایل فیلم کریسمس با خانواده کرنک بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 698 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

تریلر فیلم خارجی Christmas with the Kranks  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا