فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم محمد رسول الله The Message 1976

5/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم «محمد رسول الله» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم محمد رسول الله The Message 1976
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم محمد رسول الله The Message 1976

 

اطلاعات فیلم خارجی محمد رسول الله 

نام فیلم: The Message
کارگردان: مصطفی عقاد – Moustapha Akkad 
امتیاز: IMDb 8.6/10
ژانر: درام | ماجراجویی | زندگی نامه | تاریخی
تاریخ انتشار: 1976
کشور سازنده: لبنان | لیبی |‌ کویت |‌ مراکش |‌ انگلستان
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 179 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد جایزه بهترین موسیقی متن اسکار 1977 برای موریس ژار شد.

 

خلاصه داستان فیلم درام محمد رسول الله 

  • موضوع این فیلم درباره زندگی پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) و پیدایش دین اسلام را از چهل سالگی تا وفات آن را در دوران صدر اسلام روایت می کند …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام تاریخی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید. 

 

درباره فیلم ماجراجویی The Message

  • محمد رسول الله یا رسالت (به انگلیسی: The Message) اسم فیلمی در سبک درام، ماجراجویی، زندگی نامه، تاریخی و اثری ماندگار به کارگردانی مصطفی عقاد (Moustapha Akkad) است که توسط کمپانی طارق فیلم در تاریخ های 30 اکتبر 1976 (لندن) و 9 مارس 1977 (نیویورک) منتشر شد. هزینه ساخت این فیلم درام تاریخی 10 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 15 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از موریس ژار (Maurice Jarre) است و سعید بکر (Saeed Bakr)، جک هیلیارد (Jack Hilliard) و ابراهیم سالم (Ibrahim Salem) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. مصطفی عقاد برای ساخت این فیلم با مشکل تأمین هزینه‌های ساخت مواجه بود و نبود شریک تجاری در ساخت این فیلم، در همان ابتدا فیلم را تا آستانه تعطیلی کشاند تا این که در نهایت توسط معمر قذافی (Muammar Gaddafi) رهبر لیبی مورد حمایت مالی قرار گرفت و بنابراین فیلمبرداری این فیلم در کشورهای لیبی و مراکش که لوکیشن‌های مشابه مکه و مدینه آن زمان داشتند، آغاز شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون آنتونی کوئین (Anthony Quinn)، ایرنه پاپاس (Irene Papas)، مایکل آنسارا (Michael Ansara)، جانی سکا (Johnny Seka)، مایکل فورست (Michael Forrest) و راوی ریچارد جانسون (Narrated by Richard Johnson) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

گویندگان دوبله فارسی فیلم زیبای محمد رسول الله 

  • منوچهر اسماعیلی، رفعت هاشم ‌پور، نصرالله مدقالچی، ناصر طهماسب، ناصر ممدوح، آرشاک قوکاسیان، سعید مظفری، احمد رسول‌ زاده، نصرت ‌الله حمیدی، غلام ‌علی افشاریه، بدری نوراللهی، جلال مقامی، تورج مهرزادیان، ناصر خاوری، محمد علی دیباج، حسین معمارزاده، ایرج رضایی، محمود فاطمی، ولی ‌الله مومنی، آذر دانشی کرمانی، فریدون فرح ‌اندوز، صادق ماهرو، شهروز ملک ‌آرایی، ناهید شعشعانی، جواد پزشکیان، بهرام زند، ظفر گرایی، مهدی آرین ‌نژاد، پرویز نارنجی‌ها، حسین رحمانی و سیامک اطلسی‌فر

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.9 گیگابایت)

(دانلود نسخه 720p x265 با حجم 1.4 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 3.7 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله فارسی صدا و سیما با حجم 158 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله فارسی موسسه با حجم 160 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی محمد رسول الله

 

تریلر فیلم تاریخی The Message 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا