فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دوبله فارسی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 2018

5/5 - (7 امتیاز)

 دانلود رایگان فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد»

دوبله فارسی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 2018
دوبله فارسی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 2018

 

اطلاعات فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد

نام فیلم: Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
کارگردان: دیوید ییتس – David Yates 
امتیاز: IMDb 6.8/10
ژانر: ماجراجویی | فانتزی | خانوادگی
تاریخ انتشار: 2018
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 134 دقیقه
توضیحات: این فیلم با واکنش متوسطی از سوی منتقدان همراه شد. منتقدان ارزشهای فنی فیلم و تیم بازیگری (بخصوص بازی جود لا و جانی دپ) را ستودند اما از موضوع فیلم و روایت پیچیده آن انتقاد کرده و معتقد هستند فیلم جزئیات زیادی را برای فیلمهای آینده نگه داشته ‌است. جنایات گریندل‌والد کمترین نمرات را در میان آثار دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ از راتن تومیتوز و متاکریتیک دریافت کرده‌ است.

 

خلاصه داستان فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد

  • موضوع این فیلم درباره پسری به اسم «گلرت گریندل والد» است که از زندان فرار کرده و به منظور رسیدن به هدف خود، طرفدارانی را در اطراف خود جمع کند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم ماجراجویی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

  • جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد (به انگلیسی: Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald‎) اسم فیلمی در سبک خانوادگی، ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی دیوید ییتس (David Yates) است که فیلمنامه این فیلم توسط جی.کی. رولینگ (J. K. Rowling) نوشته شده و دنباله‌ای بر فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها (2016) است. این فیلم محصول مشترک آمریکا و انگلستان است. جنایات گریندل‌والد؛ دومین قسمت از مجموعه جانوران شگفت‌انگیز و در مجموع دهمین فیلم از دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ به حساب می آید که رخدادهای آن پیش از مجموعه ‌فیلمهای هری پاتر رقم میخورد. ادی ردمین (Eddie Redmayne)، کاترین واترستون (Katherine Waterston)، آلیسون سودول (Alison Sudol)، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz)، دن فوگلر (Dan Fogler)، ازرا میلر (Ezra Miller) و جانی دپ (Johnny Depp) همه نقشهای خود در قسمت اول را در این فیلم نیز تکرار کرده و جود لا (Jude Law) و کالوم ترنر (Callum Turner) به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. جانوران شگفت‌انگیز:جنایات گریندل‌والد؛ به صورت دوبعدی، سه‌بعدی و آی‌مکس در تاریخ 16 نوامبر 2018 به روی پرده رفت. هزینه ساخت این فیلم ماجراجویی 200 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 645 میلیون دلاری رسیده است.

 

عوامل دوبله اول (روی فیلم):

  • مدیر دوبلاژ: رضا آفتابی
  • مترجم: مشهود محسنیان
  • گویندگان: سعید مظفری، چنگیز جلیلوند، افشین زی نوری، مهرخ افضلی، شراره حضرتی، حامد عزیزی، رضا آفتابی، خشایار شمشیرگران، بهرام زاهدی، رامین کاملی، مجتبی فتح‌الهی، امیر بهرام کاویانپور، کریم بیانی، نازنین یاری، سحر صحامیان، الهام جعفرنژاد، ساحل کریمی و متانت اسماعیلی

 

عوامل دوبله دوم (صوت جداگانه):

  • گویندگان: سعید مظفری، عرفان هنربخش، آیدین الماسیان، شهره روحی، علیرضا وارسته، تکتم چوبدار، راضیه فهیمی، کسری نیک آذر، سامان مظلومی، مینا مومنی، کرامت رودساز، الهام محمدی، فرهاد اتقیایی، ناصر محمدی، عباس چهاردهی، بهزاد الماسی، پرستو عامری، مسعود تقی پور و علی ممتحن

 

(نسخه زبان اصلی اورجینال بلوری)

(دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 9.6 گیگابایت)

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 626 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p x265 با حجم 827 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.3 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.6 گیگابایت)

(صوت دوبله اول با حجم 121 مگابایت)

(صوت دوبله دوم با حجم 123 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد

 

تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا