فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دوبله فارسی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم فانتزی «جانواران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» 

دوبله فارسی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016
دوبله فارسی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016

 

اطلاعات فیلم جانواران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها

نام فیلم: Fantastic Beasts and Where to Find Them
کارگردان: دیوید یتس – David Yates 
امتیاز: IMDb 7.7/10
ژانر: ماجراجویی | فانتزی | خانوادگی 
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 133 دقیقه
توضیحات: این فیلم در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار نامزد 2 جایزه اسکار بود که در آخر موفق شد تنها برنده جایزه اسکار بهترین طراحی لباس شود. این جایزه به کالین اتوود، طراح لباس این فیلم تعلق گرفت. همچنین این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه نیز شد اما این جایزه را فیلم لالا لند از آن خود کرد.

 

خلاصه داستان فیلم جانواران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها

  • موضوع این فیلم درباره شخصی به اسم «نیوت اسکمندر» است که به واسطه نگارش کتاب جدیدش در مورد حیوانات شگفت انگیز رهسپار ایالات متحده آمریکا و شهر نیویورک میشود. او در چمدانش موجودات عجیب و غریبی وجود دارند که بر اثر یک اتفاق آزاد شده و سراسر نیویورک و منطقه منهتن پخش می شودند و این اتفاق روابط میان جادوگران و انسانها را در موقعیت خطرناکی قرار میدهد که …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم ماجراجویی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them

  • جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها (به انگلیسی: Fantastic Beasts and Where to Find Them) اسم فیلمی در سبک خانوادگی، فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی دیوید یتس (David Yates) و براساس فیلمنامه‌ای نوشتهٔ جی.کی. رولینگ (J. K. Rowling) است که در سال 2016 میلادی منتشر شد. این فیلم که اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی خانم رولینگ و نشأت گرفته از کتاب او با همین اسم است، به عنوان مشتق، پیش ‌درآمدی بر مجموعه فیلمهای هری پاتر بوده و اولین قسمت از یک پنج‌گانه است. رولینگ همچنین در کنار دیوید هیمن (David Heyman)، استیو کلاوز (Steve Kloves) و لایونل ویگرام (Lionel Wigram) تهیه‌ کنندگی این فیلم را بر عهده داشتند. ستارگان مشهور و مطرحی همچون ادی ردمین (Eddie Redmayne)، کاترین واترستون (Katherine Waterston)، آلیسون سودول (Alison Sudol)، دن فوگلر (Dan Fogler)، کالین فارل (Colin Farrell)، سامانتا مورتون (Samantha Morton)، ازرا میلر (Ezra Miller)، کارمن اجوجو (Carmen Ejogo)، جان ویت (Jon Voight) و ران پرلمن (Ron Perlman) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. اولین نمایش این فیلم در 10 نوامبر 2016 در شهر نیویورک بود و سپس در تاریخ 18 نوامبر 2016 به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس اکران جهانی شد. جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها با بودجه‌ای 180 میلیون دلاری ساخته شد و در گیشه به فروشی 814.6 میلیون دلار رسید که موفقیتی بزرگ محسوب میشود. این فیلم جزو 10 فیلم پر فروش سال 2016 میلادی میباشد.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.3 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.3 گیگابایت)

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 با حجم 599 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.1 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.3 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله اول با حجم 125 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله دوم با حجم 120 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم جانواران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها

 

تریلر فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا