اخبار

عضله سازی سریع با ۷ سبزی فوق العاده

اولین نفری باشید که امتیاز میدهد.

عضله سازی سریع با 7 سبزی فوق العاده

عضله سازی سریع با 7 سبزی فوق العاده
عضله سازی سریع با 7 سبزی فوق العاده

اگر از کودکی لاغر بوده‌اید، شاید نتوانید در زمینه  پرورش‌اندام موفق شوید اما مطمئناً می‌توانید عضله‌سازی کنید. یک مزیت اندام شما این است که درصد چربی پایینی دارید و وقتی می‌خواهید عضله‌سازی کنید، بدنی کاملاً تفکیک شده و خط‌دار خواهید ساخت که مردان حجیم‌تر معمولاً حسرت آن را می‌خورند. نماگرد امروز شما را با مواد غذایی که باعث عضله سازی در شما می شود آشنا می کند.

7 نوع سبزی که غنی از پروتئین می باشد

آیا می خواهید عضلات خود را بدون مصرف گوشت پرورش دهید یا با سبزیجات عضله سازی سریع را انجام دهید؟ پس مطالب زیر را به دقت مطالعه نمایید.

اگر شما از سبزیجات برای رشد و پرورش عضلات بدنتان استفاده می کنید و اطرافیانتان به شما دائما در حال سرزنش کردن این می باشند که هرگز با سبزیجات نمی توانید این کار را انجام دهید درست است؟ خب اصلا نگران این نباشید، چون چند نوع سبزی در رشد عضلات نقش به سزایی را ایفا می کنند.

اکنون تصور کنید که شما یک گیاه خوار هستید و زمان زیادی را در باشگاه می گذرانید و برای داشتن سیکس پک تمام تلاش خود را به نحو احسنت انجام می دهید.

با این حال، رشد و پرورش ساختمان ماهیچه هایتان کند به نظر می رسد، نسبت به افرادی که برای رشد و پرورش ساختمان ماهیچه هایشان از گوشت و تخم مرغ استفاده می کنند. در واقع این یک حقیقت میباشد، زیرا که گوشت و تخم مرغ منبع مستقیم پروتئین می باشند و در ساختن عضلات کمک می کنند و زمان کمتری را می گیرند. اما اگر از سبزیجات استفاده کنید درست است که زمان زیادی طول می کشد تا عضلات بدن شما ساخته شوند، ولی مضرات گوشت و تخم مرغ را ندارند.

1. جوانه یونجه : یک فنجان جوانه ی یونجه حاوی 45 گرم پروتئین می باشد.مصرف آن ها به طور منظم نه تنها در ساختن عضلات کمک می کنند،بلکه در کم کردن سطح کلسترول نیز تاثیر دارند.

2. اسفناج : اسفناج منبع غنی از آهن می باشد و در خون سازی بدن بسیار تاثیر دارد و البته در ساختن عضلات مصرف آن اهمیت به سزایی دارند و یک فنجان اسفناج حاوی 45 گرم پروتئین می باشد.

3. کلم : کلم سرشار از فیبر می باشد و در کاهش وزن بسیار مفید می باشد و یک فنجان کلم حاوی 80 گرم پروتئین می باشد و در تولید عضلات نقش فوق العاده ای ایفا می کند.

عضله سازی سریع با 7 سبزی فوق العاده
عضله سازی سریع با 7 سبزی فوق العاده

4.مارچوبه : یک فنجان مارچوبه حاوی 124 گرم پروتئین می باشد و از آن به عنوان یک منبع گیاهی غنی پروتئین یاد می شود و به عضله سازی کمک می کند.

5. کلم بروکلی : بسیاری از انسان ها از کلم بروکلی خوششان نمی آید و با توجه به مزه و طعم آن، یک فنجان از این کلم حاوی 89 گرم پروتئین می باشد و در ساختن عضلات بسیار مفید است، به طوری که خوردن آن در ساعات معین و از پیش تعیین شده باشد.

6. گل کلم : یکی دیگر از سبزیجاتی که غنی از پروتئین می باشند گل کلم است که یک فنجان از آن حاوی 95 گرم پروتئین می باشد و در عضله سازی تاثیر خوبی دارد.

7. قارچ : قارچ سفید منبع غنی از پروتئین می باشد، یک فنجان قارچ حاوی 100 گرم پروتئین می باشد و گیاهی ایده آل در عضله سازی محسوب می شود.

 

مطالب مرتبط :

ورزش درمانی در آب

انواع رشته های ورزشی

آشنایی با تمرینات ورزشی عالی مخصوص خانم ها در فضای باز

جریمه های سنگین ورزشکاران بخاطرحضور در فضای مجازی !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا