فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم رزمی رئیس بزرگ با بازی بروسلی

4.4/5 - (5 امتیاز)

فیلم «رئیس بزرگ The Big Boss 1971» دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی فیلم رزمی رئیس بزرگ با بازی بروسلی
دانلود دوبله فارسی فیلم رزمی رئیس بزرگ با بازی بروسلی

 

اطلاعات فیلم رئیس بزرگ 

نام فیلم: The Big Boss
کارگردان: لو وی – Lo Wei
امتیاز: IMDb 7.1/10
ژانر: اکشن، رزمی، ماجراجویی
تاریخ انتشار: 1971
کشور سازنده: هنگ کنگ
زبان: اصلی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 100 دقیقه
توضیحات: این فیلم اکشن با ستارگان همچون  https:Bruce Lee ،Maria Yi ،James Tien و نوبسندگان معروف و سرشناس  Kim Joon-Sung ساخته شده است.

 

خلاصه داستان فیلم ‌رئیس بزرگ

  • چنگ چائو – آن (بروس لی) به همراه عمویش برای کار به جزیره‌ای می‌رود. او به مادر پیرش قول می دهد که دعوا نکند. عمویش با چنگ چائو به خوابگاه کارگران که کنار یک کارخانه یخ است می‌روند. دختر و پسر عموی چنگ نیز در آن خوابگاه زندگی و در کارخانه یخ کار می‌کنند. چنگ چائو با اشتباهی کوچک باعث شکسته شدن یخی در کارخانه می‌شود. سپس دونفر از کارگران به سمت یخ آمده و متوجه وجود مواد مخدر در یخ‌ها می‌شوند. مدیر کارخانه برای آنکه این قضیه فاش نشود آن دو کارگر را احضار کرده و به آن‌ها پیشنهاد پول و حق السکوت می‌دهد، ولی آنها قبول نمی‌کنند و سپس مدیر کارخانه با زیردستانش شبانه آن‌ها را می‌کشند و اجسادشان را در یخ‌های درون انبار پنهان می‌کنند. روز بعد دونفر دیگر از پسر عموهای چنگ پیش رئیس بزرگ رفته و تهدید می‌کنند که اگر دوتا برادرانشان برنگردند آن‌ها را به زندان می‌اندازند. رئیس بزرگ آن دو را نیز کشته و جسدشان قطعه قطعه کرده و درون یخ‌ها می‌گذارند. چنگ که بسیار مشکوک شده بود به انبار رفته و با جسدهای پسر عموها و کارگران روبرو می‌شود که منجمد شده‌اند. سپس پسر رئیس بزرگ به همراه تعداد زیادی از زیر دستانش به انبار رفته تا چنگ را گیر انداخته و بکشند؛ ولی چنگ با همه آن‌ها مبارزه کرده و پس از شکست آن‌ها پسر رئیس بزرگ را نیز شکست می‌دهد. سپس چنگ به خوابگاه می رود ولی هیچ اثری حتی از جنازه دختر عمویش پیدا نمی‌کند. او بسیار خشمگین و ناراحت شده و تصمیم به انتقام می‌گیرد و به سراغ رئیس بزرگ میرود و پس از درگیری سخت بالاخره رئیس بزرگ را به طرزی فجیع می‌کشد و دختر عموی چنگ که پسر رئیس بزرگ او را دزدیده بود و شاهد درگیری چنگ و رئیس بزرگ بود در هنگام درگیری به پلیس زنگ می‌زند. در پایان پلیس به آنجا آمده و چنگ را دستگیر می‌کند…

 

درباره فیلم The Big Boss 1971

  • رئیس بزرگ (به انگیسی: The Big Boss 1971) نام فیلمی رزمی به کارگردانی لو وی و تهیه کنندگی ریموند چو و با بازی زیبایی بروسلی در نقش اول مرد است. این فیم در سال ۱۹۷۱ میلادی اکران عمومی شد و با فروش فوق العاده و بی سابقه ای روبرو شد.

 

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است.

 

دوبله شده در امور دوبلاژ سیما

گویندگان : منوچهر زنده‌دل، تورج مهرزادیان، نگین کیانفر، شروین قطعه‌ای، بابک اشکبوس و…

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 360p با حجم 245 مگابایت)

(دانلود نسخه 480p با حجم 380 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 712 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم رزمی رئیس بزرگ با بازی بروسلی

 

تریلر فیلم سینمایی رئیس بزرگ بروسلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا