سینما،تئاتر،تلوزیونعکس جذاب و دیدنی

خلاصه قسمت آخر سریال گوزل + تصاویر بازیگران سریال گوزل

3.9/5 - (14 امتیاز)

خلاصه قسمت آخر سریال گوزل + تصاویر بازیگران سریال گوزل

 

سریال گوزل ( به ترکی: Paramparça ) محصول سال 2015 شبکه STARTV ترکیه و هم اکنون در حال پخش می باشد گذشته از اینکه این سریال بیننده های بسیاری را برای خود رزرو کرده است سریال برتر در حال حاضر این کشور می باشد. دارای داستانی شیرین و درامی به یاد ماندنی با حضور چهره های سرشناسی چون: ارکان پتک کایا ، نورگول یشیلچای ، ابرو ازکان ، الینا بوز ، تولگا تکین و نوشته بسیار قوی در قالب سناریو می باشد.

 

خلاصه داستان سریال Guzel :

این سریال داستان دو خانواده ای است که دختران آنها به علت نام خانوادگی مشابه جا به جا می شوند. یکی از دو دختر، جانسو دختر جهان و دیلارا گلپینار از ثروتمندان استانبول است٬ و دیگری هازال دختر گلسرن گلپینار است که شوهرش او را مدت هاست رها کرده است و مجبور است او را به تنهایی بزرگ کند. بعد از 15 سال آن ها متوجه این جا به جایی می شوند…

عوامل سریال گوزل Guzel :

کارگردان سریال گوزل، جودت مرکان و نویسنده آن ایلدیز تونچ می باشند.

نام اصلی سریال گوزل، از هم پاشیده ( از هم گسیخته ) می باشد اما در دوبله پارسی این سریال، نام آن را به گوزل تغییر داده اند.

سریال ترکی گوزل درام از پربیننده ترین و پرطرفدار ترین سریال های ترکی ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ می باشد. در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است و از ۱ دسامبر ۲۰۱۴ پخش آن آغاز شده است و هم اکنون نیز در حال پخش است و تا ژوئن ۲۰۱۶ پخش آن به پایان خواهد رسید.

بازیگران سریال گوزل

 

تصاویر جدید از بازیگران سریال گوزل

بازیگران سرشناسی در سریال گوزل درام بازی می کنند. ارکان پتک کایا، نورگول یشیلچای، الینا بوز، لیلا تانلار، ابرو ازکان، جمال هونال، بوراک توزکوپاران، بنش فالای و گونش امیر بازیگران سریال ترکی گوزل ( Paramparca ) می باشند.

خلاصه داستان سریال ترکی گوزل

 

 

قسمت آخر سریال گوزل

دوستان تا اونجا بهتون گفتم که دلارا از سقط بچه ای که از هارون باردار هست منصرف میشه ولی نمیدونه که چجوری این مسیله رو به بچه ها بگه.گوزل هم بعدا متوجه میشه که جهان به خاطر بارداری دلارا باهاش به لندن رفته و دوباره رابطه جهان و گوزل خوب میشه و همه مشغول تدارکات عروسی گوزل و جهان هستند.

خلاصه قسمت آخر سریال ترکی گوزل + عکس
خلاصه قسمت آخر سریال ترکی گوزل + عکس

 

هارون از اینکه دلارا اونو نمیخواد بسیار ناراحت هست و افرادش هم در جستجوی جاندان هستند .هارون فردی را اجیر میکند که جهان را بکشد.اوزان هم با زینب هست که شوهر این زن یکبار به اوزان شلیک کرده بود و اوزان باز هم با زینب هست زینب یک دختر چهار یا پنج ساله هم داره. زن همسایه زینب به زینب میگه تو خجالت نمیکشی که با این مرد رابطه داری و تو ابروی ما رو بردی ولی زینب به حرفش گوش نمیده و زن همسایه هم زنگ میزنه به شوهر زینب و خبرا رو بهش میگه.که زنت با یکی هست.دلارا پیش گوزل میاد و بهش میگه که میخواد بره امریکا پیش مادرش و دوران بارداریشو هم تو امریکا بگذرونه و از گوزل میخواد که بعد از عروسی با جهان بیاد و توی عمارت زندگی کنه و نذاره خانواده از هم پراکنده زندگی کنند و همه با هم تو عمارت باشند و گوزل هم قبول میکند.روز عروسی جهان و گوزل هست و همه شاد و خوشحال .دنیز دوست ایسو هم به جشن میاد و راحمی اونو میبینه و بهش میگه گمشو برو و دست از سر نوه من بردار و ایسو هم میبینه ولی دنیز خیلی سریع مجلس رو ترک میکنه و ایسو هم با گریه به دلارا زنگ میزنه.

 

دلارا که توی فرودگاه هست وقتی میبینه حال ایسو از پشت تلفن بد هست سریع خودشو میرسونه به جشن.هارون از اینکه از یکی خواسته که جهان را بکشه بسیار پشیمان هست و زنگ میزنه به همان مرد که جهان را نکشد و نقشه عوض شده ولی مرد در حال رانندگی هست و درست صداها شنیده نمیشه و مرد تلفن را قطع میکند.هارون سریع سوار ماشینش میشه تا به محل جشن عروسی جهان بیاد و جلوی ان مرد را بگیرد تا به جهان شلیک نکند.

عقد جهان و گوزل خوانده میشه و همه خوشحالند.اوزان زینب را هم با خود به جشن اورده است.شوهر زینب که از طریق زن همسایه با خبر شده که زنش با اوزان هست به محل جشن می اید و به طرف اوزان شلیک میکنه که گوزل سریع خودشو میندازه جلو و تیر بهش میخوره و میمیره.جشن حسابی به هم ریخته .همه شوکه میشند و امبولانس میاد و جنازه گوزل را میبره.دلارا هم که واسطه تلفن ایسو امده بوده شوهر زینب رو میبینه که با تفنگ داره فرار میکنه.هارون هم میرسه و فکر میکنه نفرش به جهان شلیک کرده و جهان مرده و با حال بسیار بد سوار ماشینش میشه و میره.همگی پریشانند و این قسمتها همگی مشغول گریه و زاری و مراسم دفن هستند.دلارا هم مدام کنار جهان و دخترهاست و دلداریشون میده.جهان هم کلی با اوزان دعوا میکنه که همه اتفاقات تقصیر توست و حتی شوهر ان زن یکبار در گذشته به تو شلیک کرده بوده و تو چرا به رابطه ات با ان زن ادامه دادی.این اوزان هم از زنها شانس نداره اون قبلی که بیهوشش کرد و کل اجناس با قیمت عمارت رو با خودش برد و این یکی هم که باعث مرگ گوزل شد.هارون میاد خونه و یکی از افرداش بهش میگه که یکی دیگه تو جشن شلیک کرده و گوزل مرده و جهان زنده هست هارون از اینکه باعث مرگ کسی نشده بسیار خوشحال هست و بعدش میره پیش مردی که بهش دستور قتل جهان رو داده بوده و بهش میگه منصرف شده و پول مرد را هم میده و از مرد خداحافظی میکنه.اوزان هم هنوز ادم بشو نشده میاد پیش زینب و اصرار داره که دوستش داره و نمیخواد که رابطه شون قطع بشه ولی زینب بهش جواب رد میده و بهش میگه برو.

دلارا از راحمی میخواد که کنار بچه ها و جهان توی عمارت بمونه و راحمی خوشحال میشه و به کریمان میگه که من خونه خودم نیستم و فعلا برای نظافت و پخت و پز نیا کریمان هم کلی دستمزدشو پایین میاره شاید راحمی قبول کنه ولی راحمی خداحافظی میکنه.شوهر زینب هم دستگیر و دادگاهی میشه و میره زندان.توی راهرو دادگاه برادرشوهر زینب با جهان درگیر میشه که اگر پسرت به ناموس برادرم دست درازی نمیکرد الان برادرم زندان نمیرفت و تو باید جلوی پسرت را میگرفتی.اذرخش جهان رو با خودش میبره بیرون تا جلوی دعوا را بگیره.زینب هم اسباب کشی میکنه و میره و به اوزان میگه همه چیز تموم شد. دلارا میخواد پیش بچه و جهان باشه و از رفتن به امریکا منصرف میشه و به جهان میگه که حال روحی غزل اصلا خوب نیست و باید از یک روانشناس کمک بگیرند و جهان هم قبول میکنه.توی عمارت جهان و دلارا از وقت دکتر رفتن دلارا با هم حرف میزنند که قراره امروز ساعت دو نزد دکتر برند اوزان حرفهاشون رو میشنوه و با ایسو ساعت دو میان پیش دکتر تا بفهمند که مادرشون چی مشکلی داره که امده پیش دکتر.

تصاویر جدید از سریال گوزل را در ادامه میبینیم:

 

منبع: سایت تفریحی نماگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا