اخباراخبار اجتماعیفیلم و سریالکار و موفیقت

فیلم: اعترافات الهام عرب داوطلب پشیمان شده پروژه مدلینگ

2.7/5 - (16 امتیاز)

فیلم: اعترافات الهام عرب داوطلب پشیمان شده پروژه مدلینگ

اعترافات الهام عرب داوطلب پشیمان شده پروژه مدلینگ
اعترافات الهام عرب داوطلب پشیمان شده پروژه مدلینگ

مدل دختر ایرانی بنام الهام عرب رو همه میشناسن، مدلی که در برنامه محبوب تلویزیونی “ماه عسل”  احسان علیخانی که ویژه ماه رمضان  ساخته شده بود جنجال آفرین شده بود، داوطلب پشیمان شده مدلینگ با حضور در جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران با قضات دادسرای جرائم رایانه‌ای به ماجرای جذب خود به این فعالیت پرداخت.

رنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی فکرش را هم نمیکرد که الهام عرب را که به عنوان میهمان بر سر سفره افطار ماه رمضان مردم ایران دعوت کرده است تا شروع ماه رمضان سال بعد اعترافات تلخی از کار مدلینگ انجام دهد .

در جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران با قضات دادسرای جرائم رایانه‌ای در راستای افشای پروژه مدلینگ، داوطلب پشیمان شده مدلینگ به نام الهام حضور داشت که طی اظهاراتی به ماجرای جذب خود به این فعالیت اشاره کرد و به کسانیکه علاقه دارند که وارد این فعالیت شوند تاکید کرد که به تبعات ناشی از این فعالیت بیشتر فکر کنند چرا که ورود به این شبکه ها شاید به دست خود شخص باشد اما خارج شدن از آن اینگونه نیست.

اعترافات الهام عرب داوطلب پشیمان شده پروژه مدلینگ
اعترافات الهام عرب داوطلب پشیمان شده پروژه مدلینگ

المیرا شریفی مقدم گوینده خبری شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران با انتشار عکس بالا نوشت :

“افشای پشت پرده پروژه مدلینگ در ایران” از دهها ، آتلیه، آرایشگاه ومزون ،افرادی دستگیر شدند.دختر مدل در فضای مجازی، به تشریح این شبکه مافیایی درکشور پرداخت. خانم الهام تاکید کرد، ورود به این شبکه ممکنه با اراده شخص باشه، اما خروج از آن، در دست خود فرد نیست.علت اصلی ورود، دیده شدن و درآمد مالی است. درآمدها متفاوت است و بطور میانگین ماهی ده میلیون تومان درآمد داشتم.”الهام” گفت: اولین بار به وسیله خانمی آرایشگر وارد این کار شدم و بعد با آرایشگران و عکاسان دیگر این کار تکرار شد و رواج پیدا کرد،حالا هزاران عکس از من به عنوان مدل در فضای مجازی وجود دارد در حالی که از انتشار آنها پشیمانم و راهی برای بازگرداندن آنها وجود ندارد،عکاسها و آرایشگرها برای تبلیغات، از مدل استفاده می کنند و تصویر آن را روی صفحات خود میگذارند، یک مدل پانصد هزار تومان برای یک عکس از آرایشگر میگیرد، آن آرایشگر یا عکاس صدها میلیون تومان درآمد از طریق آن عکس کسب میکند، هرچه این عکسها در اینستاگرام بیشتر لایک بخورد، ارزش مادی آن و شخص مدل هم بیشتر می شود.

او اضافه کرد: اغلب این عکاس ها آتلیه یا دفتر ندارند و فقط از طریق شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام تبلیغات و فعالیت می کنند و مشتری و مدل جذب میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا