فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم افسانه دالان مارپیچ Pan’s Labyrinth 2006

5/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم «افسانه دالان مارپیچ» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود دوبله فارسی فیلم افسانه دالان مارپیچ Pan's Labyrinth 2006
دانلود دوبله فارسی فیلم افسانه دالان مارپیچ Pan’s Labyrinth 2006

 

اطلاعات فیلم سینمایی افسانه دالان مارپیچ  

نام فیلم: Pan’s Labyrinth
کارگردان: گیرمو دل تورو – Guillermo del Toro
امتیاز: IMDb 8.2/10
ژانر: درام، فانتزی، معمایی، جنگی
تاریخ انتشار: 2006
کشور سازنده: اسپانیا
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 119 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد 6 جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان بود که در نهایت موفق شد 3 جایزه را بدست آورد.

 

خلاصه داستان فیلم افسانه دالان مارپیچ

  • موضوع این فیلم درباره دختربچه ای به اسم اوفلیا است که با مادر باردار و ناپدری اش که یک نظامی فاشیست است، در زمان جنگهای داخلی دوران ژنرال فرانکو، دیکتاتور اسپانیا زندگی می‌کند. او روزی حشره‌ای شبیه یک پری می‌بیند که برای رهایی از دست ناپدری خود با آن حشره به یک دنیای تخیلی ترسناک و فریبنده می رود که به دنیای اسرارآمیز ختم می‌شود و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام فانتزی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم معمایی Pan’s Labyrinth

  • افسانه دالان مارپیچ (به اسپانیایی El Laberinto del Fauno) اسم فیلمی در سبک درام، فانتزی، معمایی و جنگی به کارگردانی و نویسندگی گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) است که به زبان اسپانیایی در سال 2006 میلادی در اسپانیا ساخته و منتشر شد. این فیلم درام محبوب، منتقدان و تماشاگران بسیاری بوده‌ است. در جشنواره بین‌المللی فیلم کن، این فیلم پس از پخش با 20 دقیقه تشویق حاضران، همراه شده ‌است و در لیست 10 فیلم برتر سال 2006 بسیاری از منتقدان قرار گرفته ‌است. این فیلم نامزد و برنده جوایز بسیاری از جمله بفتا (Bafta)، گلدن گلوب (Golden Globe) و اسکار (Oscar) برای بهترین فیلمبرداری، بهترین کارگردانی هنری و بهترین گریم شده است. از دیگر جوایز اختصاص یافته به این فیلم می‌توان، جوایز مکزیکی آریل (Ariel)، جایزه ساترن (Saturn) برای بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین بازیگر نقش زن جوان برای ایوانا باکرو (Ivana Baquero) و همچنین هوگو (Hugo) را نام برد. فیلم افسانه دالان مارپیچ با بودجه 19 میلیون دلاری ساخته و موفق به فروش 83.3 میلیون دلاری شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون سرجی لوپز (Sergi López)، آریادنا گیل (Ariadna Gil) و ایوانا باکو (Ivana Baquero) در در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

توجه

  • به دلیل ترسناک بودن و داشتن صحنه های بسیار خشن، تماشای این فیلم به افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود. قبلاً نسخه سانسور شده این فیلم معمایی از شبکه 4 سیما پخش شده بود.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 904 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.5 گیگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم درام افسانه دالان مارپیچ

 

تریلر فیلم جنگی Pan’s Labyrinth

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا