فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم اکشن Assassin’s Creed 2016

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود فیلم «کیش یک آدمکش» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم اکشن Assassin’s Creed 2016
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم اکشن Assassin’s Creed 2016

 

اطلاعات فیلم خارجی کیش یک آدمکش

نام فیلم: Assassin’s Creed
کارگردان: جاستین کورزل – Justin Kurzel 
امتیاز: IMDb 6.2/10
ژانر: اکشن | فانتزی | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 115 دقیقه
توضیحات: کیش یک آدمکش بعد از فیلم مکبث (2015) این دومین فیلمی است که مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) و ماریون کوتیار (Marion Cotillard) در آن هم بازی شده ‌اند. فیلم با واکنش منفی منتقدان و تماشاگران همراه بود و با شکست هنری مواجه شد. این فیلم در وبگاه راتن تومیتوز براساس 173 نقد امتیاز 17/100، با میانگین امتیاز 3.9/10 را دارد و در وبگاه متاکریتیک نیز براساس 38 نقد، نمره 36 از 100 را دریافت کرده ‌است.

 

خلاصه داستان فیلم کیش یک آدمکش

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم «کالوم لینچ» است که میفهمد جد بزرگش «آگوآیر» در قرن 15 در کشور اسپانیا یک قاتل بزرگ بوده و با گروهی تبهکار که به آن ها «تمپلارها» میگفتند، در نبرد بوده است. به خاطر این مسئله کالوم در حال جستجو برای گنجینه های جدش هست که بتواند آن مهارتهای رزمی اش را که در یک دست نوشتی که وجود دارد فرا بگیرد و نسل تمپلارها را از ریشه نابود کند …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم فانتزی Assassin’s Creed

  • کیش یک آدمکش یا فرقه آدمکش ها (به انگلیسی: Assassin’s Creed) اسم فیلمی در سبک اکشن، ماجراجویی و فانتزی است که براساس مجموعه بازی ویدئویی به همین اسم از شرکت یوبی‌سافت ساخته شده ‌است. این فیلم به کارگردانی جاستین کورزل (Justin Kurzel) و نویسندگی مایکل لسلی (Michael Lesslie)، بیل کالج (Bill Collage) و آدام کوپر (Adam Cooper) است و ستارگان مشهور و مطرحی همچون مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، ماریون کوتیار (Marion Cotillard)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons)، مایکل کی ویلیامز (Michael K. Williams)، برندن گلیسون (Brendan Gleeson)، شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) و آریان لابد (Ariane Labed) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری این فیلم از اواخر اوت 2015 در مالت، لندن و اسپانیا انجام شد و سپس توسط فاکس قرن بیستم (20th Century Studios) در تاریخ 21 دسامبر 2016 میلادی در ایالات متحده آمریکا اکران شد. کیش یک آدمکش با بودجه‌ای 125 میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر جهان به فروشی معادل 241 میلیون دلار رسید. موسیقی متن این فیلم اثری از جد کورزل (Jed Kurzel) است و کریستوفر تلفسن (Christopher Tellefsen) تدوین آن را بر عهده داشته است.

 

گویندگان دوبله فارسی دوم فیلم کیش یک آدمکش

  • چنگیز جلیلوند، مینو غزنوی، تورج مهرزادیان، شایان شامبیاتی، رضا آفتابی، مریم جلینی، امیر منوچهری، خشایار شمشیر گران و مهدی امینی است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 با حجم 532 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.0 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله اول با حجم 107 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله دوم با حجم 104 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی کیش یک آدمکش

 

تریلر فیلم ماجراجویی Assassin’s Creed

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا