فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تنها در خانه ۳ Home Alone 3 1997

4.4/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم فوق العاده زیبای «تنها در خانه 3» با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تنها در خانه 3 Home Alone 3 1997
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تنها در خانه 3 Home Alone 3 1997

 

اطلاعات فیلم کمدی تنها در خانه 3

نام فیلم: Home Alone 3
کارگردان: راجا گاسنل – Raja Gosnell
امتیاز: IMDb 4.3/10
ژانر: خانوادگی، کمدی، جنایی، هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 1997
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 102 دقیقه
توضیحات: این فیلم زیبا دو نامزدی اسکار در کارنامۀ خود دارد و تماشای آن برای تمامی سنین مناسب می باشد.

 

خلاصه داستان فیلم خانوادگی تنها در خانه 3

  • موضوع این فیلم درباره یک قطعه کامپیوتری فوق العاده محرمانه است که مربوط به مقامات بسیار مهم و بالایی آمریکاست. این وسیله توسط عده ای خلافکار حرفه ای دزدیده می شود. آن ها برای خارج کردن این قطعه از ایست بازرسی فرودگاه از یک ماشین کنترلی استفاده می کنند که به طور تصادفی در ایستگاه بازرسی ساک این گروه با پیرزنی عوض می شود و …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم را به صورت دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم هیجان انگیز Home Alone 3

  • تنها در خانه 3 (به انگلیسی Home Alone 3 1997) اسم فیلمی در سبک خانوادگی، کمدی و جنایی به کارگردانی راجا گاسنل (Raja Gosnell)، نویسندگی جان هیوز (John Hughes) و محصول کشور آمریکاست. فیلم تنها در خانه 3 با بودجه 32 میلیون دلاری ساخته ‌شده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 79 میلیون دلاری رسیده ‌است. ستارگان محبوب و مطرحی همچون الکس دی لینز (Alex D. Linz)، الک کروپا (Olek Krupa)، ریا کیندلست (Rya Kihlstedt)، لنی فون دوهلن (Lenny von Dohlen)، دیوید تورنتون (David Thornton)، هاویلند موریس (Haviland Morris) و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

گویندگان دوبلاژ فارسی فیلم تنها در خانه 3

  • الکساندر دیوید لینز و الکس پرویت (سینا زند)، الک کراپا و پیتر بروپوا (منوچهر والی زاده)، رایا کیلزتدت و الیس ریبونز (مریم شیرزاد)، لنی فان دالن و برتون جمیگان (وحید منوچهری)، دیوید تورنتن و ارل انگر (علیرضا باشکندی) و …….

 

آموزش دو زبانه فیلم تنها در خانه 3

  • فایل فیلم تنها در خانه 3 بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 843 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.6 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 84.2 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم مهیج تنها در خانه 3

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا