فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زنان کوچک Little Women 2019

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم رمانتیک «زنان کوچک» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زنان کوچک Little Women 2019
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زنان کوچک Little Women 2019

 

اطلاعات فیلم خارجی زنان کوچک

نام فیلم: Little Women
کارگردان: گرتا گرویگ – Greta Gerwig
امتیاز: IMDb 8.0/10
ژانر: درام | رمانتیک | تاریخی
تاریخ انتشار: 2019
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 135 دقیقه
توضیحات: این فیلم با تحسین جهانی منتقدان همراه بود و در زمینه تیم بازیگری و کارگردانی ستایش شد. بنیاد فیلم آمریکا، زنان کوچک را یکی از 10 فیلم برتر سال 2019 میلادی معرفی کرد. فیلم در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در دو رشته بهترین موسیقی و بهترین بازیگر زن فیلم درام برای رونان نامزد دریافت جایزه بود که موفق به کسب آنها نشد. زنان کوچک در 4 رشته کاندید جایزه اسکار 2019 شد.

 

خلاصه داستان فیلم زنان کوچک

  • موضوع این فیلم درباره چهار خواهر به اسم های «مگ»، «جو»، «بت» و «ایمی» است که هر یک ویژگیهای خاص خود را دارند و در زمان جنگ در خانه‌ ای قدیمی زندگی میکنند. پدر آن ها به جنگ رفته و این چهار خواهر همراه با مادر خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند و زندگی ساده اما شادی دارند ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Little Women 

  • زنان کوچک یا لیتل وومن (به انگلیسی: Little Women) اسم فیلمی در سبک رمانتیک، درام و تاریخی به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ (Greta Gerwig) است که توسط کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) در تاریخ 25 دسامبر 2019 میلادی در آمریکا منتشر شد. فیلمنامه این فیلم براساس رمانی به همین اسم نوشته لوییزا می الکات (Louisa May Alcatel) نوشته شده ‌است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون مریل استریپ (Meryl Streep)، سورشا رونان (Sorsha Ronan)، اما واتسون (Emma Watson)، تیموتی شالامی (Timothy Shalami)، فلورنس پیو (Florence Pew)، لورا درن (Laura Dern)، جیمز نورتون (James Norton)، لویی گارل (Louis Garl)، باب ادنکیرک (Bob Edenkirke) و کریس کوپر (Chris Cooper) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم یک موفقیت تجاری را در گیشه تجربه کرد، زنان کوچک تاکنون 203 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته در حالی که بودجه ساخت آن 40 میلیون دلار است. موسیقی متن این فیلم اثری از الکساندر دسپلا (Alexander Despla) است و یوریک لو سو (Yurik Lu Soo) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 469 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.0 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی زنان کوچک

 

مشاهده آنلاین فیلم زنان کوچک (Little Women) با زیرنویس فارسی

 

تریلر فیلم تاریخی Little Women

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا