اخبار مد و برندهامد و زیبایی

ترندهای آرایشی زنان در پاییز ۲۰۱۸

4.6/5 - (5 امتیاز)

ترند های آرایشی زنانه در هفته مد 

ترند آرایشی پاییز
ترند آرایشی پاییز

در هفته مد در ماه سپتامبر می توان با آرایش مانکن ها به ترند پاییزی سال 2018 دست پیدا کرد.امسال استفاده از رنگ های صورتی و قرمز مورد توجه قرار گرفته بود.واستفاده از رنگ ها برای رژگونه و لب برای سایه چشم ها نیز استفاده شده بود.ما ترندهای آرایشی پاییز 2018 را برای شما عزیزان در نماگرد بخش مد و زیبایی بیان می کنیم

 

ترند آرایشی یاییز  چشم ها اسموکی

آرایش چشم های اسموکی با رنگ های مشکی همراه همیشگی بودند .اما در پاییز امسال از رنگ های دیگری به جز مشکی مانند رنگ های خاکستری و قهوه ای استفاده کرده اند. این مدل سایه را هم در روز و هم در شب می توان استفاده کرد. برند تام فورد از این مدل در شوهای خود استفاده کرد و مورد توجه قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه
ترند آرایشی پاییز
ترند آرایشی پاییز

 

ترند آرایشی پاییز لب های براق

امسال پاییز در هفته های مد و فشن از مدل رژلب های بی رنگ و براق استفاده کرده بودند و خبری از رژلب های مات نبود.استفاده از رزلب براق بی رنگ باعث شادابی چشم ها می شود و اجازه کار بیشتر را بر روی چشم ها به شما می دهد این مدل رزلب برای آرایش چشم های اسموکی بینطیر است

ترند آرایشی پاییز هایلایت

باید در فصل پاییز از آرایش های برنز فاصله بگیرد و  به آرایش های هایلایت رو بیاورید.به جای استفاده از رنگ های قهوه ای تیره از رنگ های ملایم تر استفاده کنید.سپس روی آن را با هایلایت روشن بپوشانید. برخلاف سایه های طلایی، هایلایت سفید به چهره شما شادابی بیشتری می دهد.

ترندهای آرایشی پاییز تن جواهر

تن جواهرات به خصوص رنگ بنفش از دیگر ترندهای پاییز 97 هستند. با این تن های رنگی ظاهری شیک و کلاسیک خواهید داشت. شما می توانید تن های جواهرات را رنگ لاک هایتان، سایه چشم یا حتی رژ لب تان به کار گیرید و آرایشی متفاوت را تجربه کنید. البته حواس تان باشد، اگر چشم هایتان را به رنگ جواهری آرایش می کنید، لب هایتان باید بی رنگ باشد و برعکس، در غیر این صورت صورت تان شلوغ و بد به نظر می رسد.

ترند آرایشی پاییز
ترند آرایشی پاییز

ترندهای آرایشی پاییزابروهای پر

یکی دیگر از ترندهای آرایشی که امسال مورد جه قرار گرفت داشتن ابرو های پرپشت و پهن تمییز نشده در هفته مد مورد استقبال قرار گرفت.

ترندهای آرایشی پاییز رژ لب قرمز

همانطور که می دانید رژ لب قرمز هیچگاه از مد نمی افتد و همیشه طرفداران خاص خود را دارد. بنابراین شما در هر ماه سال که باشید، می توانید رژ لب قرمز را بزنید و از ظاهر کلاسی که به شما می دهد، لذت ببرید. البته حواس تان باشد که با این رنگ رژ لب، چشم تان را ساده آرایش کنید. رژ لب قرمز برای میهمانی های شبانه جان می دهد.

ترندهای آرایشی پاییز آرایش نئون

استفاده از آرایش نئون امسال برای فصل پاییز هم خواهد بود.چنانچه شما خانم های عزیز دوست دارید مطابق مد آرایش امسال پیش بروید با ید از ارایش نئون پیروی کنید .داشتن خط چشم گربه ای و با سایه های به رنگ نئون را انتخاب کنید.

 

گروم مد و زیبایی نماگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا