فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم معمایی Nocturnal Animals 2016

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم درام «حیوانات شبگرد» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم معمایی Nocturnal Animals 2016
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم معمایی Nocturnal Animals 2016

 

اطلاعات فیلم خارجی حیوانات شبگرد

نام فیلم: Nocturnal Animals
کارگردان: تام فورد – Tom Ford
امتیاز: IMDb 7.5/10
ژانر: درام | جنایی | معمایی | هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 116 دقیقه
توضیحات: این فیلم در 3 رشته نامزد گلدن گلوب بود که موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم درام را برای (آرون تایلر-جانسون) به خود اختصاص دهد. نقاط قوت اصلی فیلم داستان جذاب و پیچیده و بازی بازیگران به خصوص آرون تایلر-جانسون اعلام شده ‌است. این فیلم همچنین در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای (مایکل شنون) شده بود، اما این جایزه به (ماهرشالا علی) برای بازی در فیلم مهتاب تعلق گرفت.

 

خلاصه داستان فیلم حیوانات شبگرد

  • موضوع این فیلم درباره یک گالری دار موفق و معروف به اسم سوزان است که چند سال پیش از همسرش جدا شده و اکنون با فرد دیگری ازدواج نموده است. به تازگی یک نسخه خطی از رمان همسر سابقش به دست او میرسد که مطالب مرموزی را در خود جای داده و این امر موجب میشود که زندگی سوزان در آشوب فرو برود …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم جنایی Nocturnal Animals

  • حیوانات شبگرد (به انگلیسی: Nocturnal Animals) اسم فیلمی نئو نوآر در سبک جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز به نویسندگی و کارگردانی تام فورد (Tom Ford) است که اقتباسی از رمان «تونی و سوزان» به قلم آستین رایت (Justin Wright) در سال 1993 به حساب می آید. ستارگان مشهور و مطرحی همچون جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)، ایمی آدامز (Amy Adams)، آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، مایکل شنون (Michael Shannon)، آیلا فیشر (Ayla Fisher) و آرمی همر (Armi Hammer) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری حیوانات شبگرد از 5 اکتبر 2015 در لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد و نخستین نمایش آن در 2 سپتامبر 2016 در طی جشنواره فیلم ونیز بود. این فیلم در تاریخ 18 نوامبر 2016 توسط فوکس فیچرز (Focus Features) در ایالات متحده آمریکا اکران شد. حیوانات شبگرد با تحسین اغلب منتقدان همراه بود و در گیشه هم به توفیقی نسبی رسید. هزینه ساخت این فیلم جنایی 22.5 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 32.4 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از آبل کورژنیوفسکی (Abel Korzeniowski) است و شیموس مک‌گاروی (Seamus McGarvey) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 با حجم 530 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 955 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.8 گیگابایت)

(صوت دوبله موسسه با حجم 105 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی حیوانات شبگرد

 

تریلر فیلم هیجان انگیز Nocturnal Animals

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا